Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

15.04.2007 Motorstormia verkossa klo 21.00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rixa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rixa

Active Member
Tuttuun tapaan. EU Universe, Nordic, www.konsolifin.net Pelaa täällä (tms lisäteksti).
Toivottavasti mikit toimis pitempää tänään ja ei heti ekan kisan jälkeen vaihtais hoastia....

Vastaus: 15.04.2007 Motorstormia verkossa klo 21.00

saatan tulla pelaamaan muutaman kisan jos huone on vielä pystyssä kymmeneltä

kah, pitänee tulla pitämään perää :)
PSN: Wigge

nimim. kierroksella kiinni

Oh mikit toimi koko session ajan, hubaa oli. Kiitokset kanssapelaajille :D

Rixa sanoi:
Jep, kiitokset läsnäolioille. Hieman parempi vaikutelma jäi kuin kahdesta edellisestä pelistä (taisi HIEMAN huono hosti sattua silloin, kaikki autot venkuilivat ja warppivat miten sattuu, välillä maan allakin).

Ensimmäinen Online-voitto plakkariin \o/

Rixa sanoi:
kiilasit mut rotkon reunalta alas p*rkele :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Wiggers sanoi:
Jep, kiitokset läsnäolioille. Hieman parempi vaikutelma jäi kuin kahdesta edellisestä pelistä (taisi HIEMAN huono hosti sattua silloin, kaikki autot venkuilivat ja warppivat miten sattuu, välillä maan allakin)/

Millä logiikalla online vaihtaa hostia? Itse "jouduin" yllättäen hostiksi jossain välissä, kaistaa oli käytössä 2MB/512kt.

Täytyy hankkia se headset jostain piakkoin.. tuntuu oudolta kuunnella muiden hölinää ja itse mykkäillä.

Jäin kyllä jalkoihin melkein joka kisassa kun radat eivät olleet syöpyneet muistiin... osaa en ollut edes nähnyt aiemmin ;-) No, yksinpeliä lisää vaan...

hartzu sanoi:
Millä logiikalla online vaihtaa hostia? Itse "jouduin" yllättäen hostiksi jossain välissä, kaistaa oli käytössä 2MB/512kt.

Noh nyt se meni niinkuin pitikin. Eli mä hoastasin siihen asti kun kisasin. Viimeksi syystä tai toisesta mun hoastaus kesti peräti yhden pelin ajan. Eli tuohan pitäisi mennä niin että Hoasti vaihtuu kun hoastaaja lähtee pois pelistä&aulasta.

Ylös Bottom