Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2 konetta yhteen komponentti-sisääntuloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HesusR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HesusR

Active Member
Onnistuuko tv:n komponentti-sisääntulo jakaa niinkin yksinkertaisesti kuin rca-jakajilla? Wii ja X360 haluaisi olla komponenttipiuhalla kiinni telkkarissani, mutta tilaa on vain yhdelle. Onko jollakin sama ongelma ratkaistu niin ettei kuvanlaadusta tarvitse karsia?

Vastaus: 2 konetta yhteen komponentti-sisääntuloon?

Luulenpa että kärsii. Ainakin omat kokemukset SCART-jakajien kanssa on aina johtanu huonoon kuvanlaatuun. Jopa sellaisella jossa on valitsin että mistä lähteestä signaali tulee.

HesusR sanoi:
Onnistuuko tv:n komponentti-sisääntulo jakaa niinkin yksinkertaisesti kuin rca-jakajilla? Wii ja X360 haluaisi olla komponenttipiuhalla kiinni telkkarissani, mutta tilaa on vain yhdelle. Onko jollakin sama ongelma ratkaistu niin ettei kuvanlaadusta tarvitse karsia?

Luulis että noita noita bokseja joilla saa jaettua saa jo halvalla, esim play-asiasta
tällainen. Ei pitäis ainakaan hinta päätä huimata.

Itse olen komposhittiä vaihdellu tavallisella ääntä-varten tarkoitetulla jakajalla ja hyvin toimi, mutta tässä tapauksessa suosittelen suosiolla hankkimaan tuollaisen siihen tarkoitetun jakajan.

Itse hommasin tälläisen
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-10z-49-en-70-1smg.html

Konsolit täytyy vain sijoitella lähekkäin toisiaan, koska jakajasta lähtevät piuhat konsoleihin ovat lyhyet. Koko piuhan pituus on about 1,5 m ehkä vähän enemmän, itse jouduin vielä tuosta jatkamaan komponenttipiuhaa että saa töllöön asti ulottumaan.

Kuvan laatu on yhtä hyvä kuin orkkispiuhoilla ja konsolilähdön valitseminen on näppärää.

HesusR sanoi:
Löytyykö televisiostasi muita HD-liitäntöjä?

gefilus A sanoi:
Löytyykö televisiostasi muita HD-liitäntöjä?

Kaikki liitännät on käytössä... mutta tuo play-asian boxi voisi olla kyllä kokeilemisen arvoinen.
Kiitos vinkeistä kaikille!

Ylös Bottom