Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Vaidoin eilen vaikeustason CYC:ssä Professionaliks MM-kisoihin.. Täytyy sanoa, että oli peli paljon järkevämpää kuin World Classilla, omatkin ukot alko edes vähän yrittämään!:)

Lopulta erittäin jännittävien vaiheiden jälkeen voitin Australialla koko kisat ( kävi hyvää tuuria jatkopeleissä, ja ensimmäinen vastaan tullut kova maa oli Ranska finaalissa) Olin tyytyväinen, että vihdoin pääsee nukkumaan, kun turnaus venyi odotettua pidemmäksi. Sitten kahden aikaan yöllä katselen Australian arvosteluissakin ylistettyjä MM-juhlia ja peli jäätyy viimeisten ilotulitteiden kohdalle ja joudun buuttaamaan koko pleikan. :(
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Vaihdoin tosiaan nyt tuon default formationin suomelta 3-4-3:ksi ja prässin lähes täysille nii johan ne kaveritki alko taklaan kunnolla siellä CYC:ssa :D Aivan eri peliltä tuntuu nyt. Ei varmaan noin radikaalia muutosta tarvii tehä, jos haluaa, että omat puolustajat on aktiivisempia. Kuhan pistää prässin täysille Custom Tacticseista nii varmaan riittää.

Lyhyesti testattuna vaikuttaa lupaavalta, katotaan miten tää nyt toimii kun tulee kovia maita vastaan, heiluuko häkki omissa koko ajan.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Itse ostin pelin heti julkkareina. Kyllä on tahkottu CYC-moodia, Maailmanturnausta ja Onlinea.
Mahtava peli. Parempi kuin FIFA 10. Ei mitään bugeja ole vielä löytynyt paitsi eräs maalivahtimoka. Kyllä mielestäni Espanja on pelissä selkeästi paras joukkue.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tuomarit pukkaa tässä vähän ailahtelemaan. Jos olen läpiajossa, ja tuikkaan siitä maalin, mutta vastustaja tulee liukutaklauksella todella rumasti sukille perästä, ei sille tule mitään rangaistusta.

No, eipä tuo nyt niin paljon haittaa, todella mukavaa fiilistelyä pelata tätä odotellessa kisoja.:)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

IGN antoi pelille arvosanaksi 8,3. Sanomista tuli kustomointien puutteesta eli toivottavaa olisi, että säätöjä olisi enemmän mm. tekoälyn kohdalla. Lisäksi sanomista aiheutti myös tietokonepelaajien passiivisuus mm. irtopallotilanteissa tai tilanteissa joissa syöttö tulee yllättäen pelaajalle, jolle syöttö ei ole tarkoitettu. Pelaajat ei reagoi näihin tilanteisiin vaan käyttäytyvät niin kuin palloa ei olisi kentällä ollenkaan.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Onpas loistava MM-kisapeli! Edellinen jalkapallopelini oli PES 4, jota tuli muutama vuosi sitten pelattua ahkerasti kakkosplegellä, ja eteenpäin on menty. Pelattavuus on todella hyvä, ja tunnelmaa on kuin oikeissa kisoissa. Karsinnat pelasin jo Espanjalla, 10 peliin 7 voittoa, 21 pistettä ja lohkovoitolla kisoihin. Lopputurnauksen lohkoarvonnassa kävikin aika uskomaton munkki. Samaan lohkoon arvottiin Espanjan lisäksi Egypti, Israel ja Iran:eek: Eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa täydet yhdeksän pistettä, mutta katsotaan miten käy. Näemmä myös Suomi ja mm. Kanada selvisivät kisoihin.

Kyllä suosittelen tätä peliä kaikille maajoukkuefutiksen faneille. Kohtahan ne oikeatkin kisat alkaa..
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

tulee kyllä oikeastaan kaks turnausta viikossa pelattua, parhaillaan puolalla menossa kisat, tai no karsinnoista selvisin nipinnapin kisoihin ja tallensin siihen oottamaan ens viikkoa..

Vaikka Fifa 10:iäkin pelasin suht pitkään tossa, niin huomaa et edellinen futispeli mulla on ollut fifa 2000...vasta nyt wc:ssä oon pystyny nostamaan pelin vaikeustason edes semi-pro:lle :S ei vaan osaa, mut hauskaa on :)

Poland 1 - 0 San Marino | EA SPORTS Football World tässä aivan uskomaton munkki maali, ei menny ihan taidon piikkiin :D

Poland 1 - 0 Czech Republic | EA SPORTS Football World tossa sen sijaan omasta mielestä ihan hieno syöttelypeli :)

Brazil 3 - 0 Chile | EA SPORTS Football World tuossakin ihan onnistunut hyökkäys, omasta mielestä tuo on selkeä paitsio, mut maali hyväksyttiin :)
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Mä pelaan professional-tasolla, pelinopeus slow ja half length 8 minuuttia. Siinä on ainakin mulle ihan tarpeeksi haastetta. Espanjalla kun pelaa, niin näitä keskinkertaisia joukkueita kyllä voi dominoida ihan mielin määrin, mutta heti kun joku kovempi joukkue tulee vastaan, niin paniikki iskee:D

FIFA 2000 oli mun eka futispeli, ja ensimmäinen itse ostamani peli. Olin silloin 7-vuotias, kun pääsin faijan kanssa pelikauppaan, ja jännä peli löytyi hyllystä. Pakkohan se oli saada, joten eikun kotiin hakemaan viikkorahasäästöjä. 350 markkaa se taisi maksaa silloin Dosessa. Sitähän sitten pelattiin, ja joukkue oli aina Barcelona koska Litmanen pelasi siellä. Voitin Espanjan mestaruudenkin aika monta kertaa:D
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Ei kun siellä katoaa koko illuusio jalkapallosta. Vedetään karvaus ja sprinttinapit pohjassa ja sellainen ei ole sit enää futista

Aika harva vetää sillai enää. Mutta onhan tuokin totta. Esim englantia on aika mahoton voittaa vähän huonommalla (hitaammalla) jengillä, jos kaverilla on Walcott, Defoe ja Lennon kentällä, jotka on niin pirun nopeita ettei mitään rajaa. Sekä laitapakkina ylihyväksi tehty Cole, että sieltä ei pääse erkkikään läpi.

Oon myös päättäny, että en pelaa enää Espanjaa vastaa ollenkaa, koska sielläkin potuttaa supermiehet Villa ja varsinkin Torres, joka on tehty fyysisesti niin kovaksi että Tourekin jää käsikynkässä kakkoseksi. Mahotonta voittaa, jos kaveri osaa pelata, ja vielä assisted napeilla. Läpisyötöillä äijät kokoajan läpi. Kyllä vituttaa.

Pelissä raivostuttavaa on tiukan tilanteen jälkeinen syöttö, johon tulee joku outo bugi että se lähtee aina täysillä mahdollisimman kauas. Vaikka kyseessä ois ihan yksinkertanen helppo lyhytsyöttö lähellä olevalle omalle. Vaikee selittää millasessa tilanteessa se tulee, mutta pro gamerit on sen varmasti huomanneet.

Kyllä on raivoa irronnu tän pelin takia! :D
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

ÄÄÄÄÄÄÄ

Tuun hulluks tän Liechtensteinin kanssa! Tänään uskallauduin alottaa niillä karsinnat:
Noh, eka peli suurta ja mahtavaa Saksaa vastaan, oletettavaa murskatappio, peli meneekin aivan loistavasti lisäaikaa lukuunottamatta. Siellä Iskee Lukas Podolski olutmaan 0-1-johtoon ja sitä kautta voittoon. No, tästä masentumatta kaatamaan Azerbaijania. Menenkin johtoon Mario Frickin hienolla vedolla ensimmäisen puoliajan lopulla. sitten: 87min pelikellossa, kun azerit tasoittavat mun oman pelaajan kautta. Ajattelin, että okei, tämäkin tulos tyydyttää vielä, mutta eiiii, lisäajalla azerit iskevät jälleen! Tälläkin kertaa minun oman pelaajan kauttaa! Kyllä alko jo potuttaa. Siitä tappio ja ainoana joukkueena 0p lohkossa. Sitten uusin kujein Walesia vastaan, 89min ja Craig Bellamy iskee welshit johtoon, saan vielä aikaiseksi kauhean myllyn ja oma mokeni onnistuu kulman jälkitilanteesta puskea tolppaan. Siltikin tappio, nyt alkaa jo pikkuhiljaa hermostuttaa nämä tappiot!

EDIT: Nyt oli uus peli saksaa vastaan, lisäajalle JÄLLEEN taistelin 0-0 ja sitten iskee Miroslav Klose kolmen pakin välistä 1-0. ARGH

P.S. Upea peli! Fiilis on aivan upea joka pelissä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

ssaaks täs pelissä ollenkaan manuaali ohjauksia? demoa pelasin ja oli ihan järjetöntä kun syötöt napsuu kokoaika omille ja vedot menee yläkulmaan ym ym..
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Voi jumalauta että palaa käpy näiden tuomareiden kanssa!:mad: Karsintapeli Wales-Suomi on tilanteessa 1-1, 60 minuuttia pelattu. Jonatan Johanssonia kaadetaan rankkarialueella, mutta pallo pysyy hallussa, tuomari näyttää "advantage playtä", onnistun syöttämään pallon taaksepäin Litmaselle, joka täräyttää pallon kohti tyhjää maalia. Jes, varma maali. Ja sitten se saatanan puupää viheltää rankkarin kun pallo on parin metrin päässä maalista. Litti asettuu ampumaan rankkaria... ja maalivahti aavistaa oikein ja torjuu. Wales voittaa pelin viime hetken maalilla 2-1.

Se on sitten kiva jos jatkolippu jää näistä pinnoista kiinni:mad:
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

On kyllä hieno peli. Tosi mukava odotella kisoja tän parissa.

Mutta nuo online pelit on kyllä syvältä. Vastapuoli pistää kolmella syötöllä hyökkääjille ja sit juoksee vaan ohi. Ja vedot niillä napsuu "aina" maaliin. Ei ole yhtään kunnon rakentelua tms. Tai sit en vaan osaa :mad:
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Ei tätä Onlinessa voi pelata.. CYC kolmen kaverin kanssa on kyllä hauskaa ajanvietettä!
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

On kyllä hieno peli. Tosi mukava odotella kisoja tän parissa.

Mutta nuo online pelit on kyllä syvältä. Vastapuoli pistää kolmella syötöllä hyökkääjille ja sit juoksee vaan ohi. Ja vedot niillä napsuu "aina" maaliin. Ei ole yhtään kunnon rakentelua tms. Tai sit en vaan osaa :mad:

Et vaan osaa, ympyrä pohjaan ja lähdet juoksemaan pallollisen vastustajan perään.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Noniin, onlinetilastoja kehiin!

Täällä pelejä 72
Voittoja 21, tasurit 12 häviöitä 39.
Eli aika kamalalta näyttää. :D Pelaanki 90% peleistä huonommalla joukkueella kun vastustaja ja semi napeilla. Yhtään peliä en ole pelannu SUPERJOUKKUE Espanjalla. Nykyisin paljolti Norsunluunrannikolla.

FIFA10:ssä voittoja oli enemmän kun häviöitä. Nyt voitto-häviö-suhde on ikäänkuin kääntynyt toisinpäin.
 
Vastaus: 2010 FIFA World Cup South Africa [PS3]

Tää on kyl ihan järkyttävä peli, jos nyt alan ajattelee oikeen kunnolla. Tosi buginen ja pelimekaniikka ja aivoton puolustus-skriptaus-systeemin päällelähteminen tietyssä pisteessä on vissii FIFA10:ä surkeemmat. Voi luoja sentää, kaikkee sontaa.. Tossakin tuli äsken yhessä pelissä kaikkea raivoa aiheuttavaa. Tuli rankkari tilanteesta, missä ei mun mielestä ollu mitään rikettä. Oliko käsivirhe sitte? No en tiiä, moista ennen nähny, mutta hidastusta ei tule rankkarista täs tilanteessa? Kylä ottaa aivoo. Miks hidastuksia ei voi mennä vaikka ite kattomaa jos siltä tuntuu kun painaa starttia. Ja minkä takia jos pelissä tulee maali ja siitä tulee hidastus, niin sen voi painaa ohi maalin tehnyt ihminen sohvaltaan, eikä siihen tarvi molempien ohjaimien painamista? Kuten esim rajaheittoa edeltävässä niin raivostuttavassa turhassa animaatiossa, missä pelaaja kuvataan kentällä. Molempien tarvii painaa nappia jotta animaation menee ohi. Aika monta kertaa haluais nähä mitä siinä maalissa tapahtu. Esim. samaisessa pelissä tuli mun mielestä selkee paitsiomaali! Räyh!

Piti laittaa kone äske kiinni kun aloin ettimää Semi-Assisted matsia ja meni kärsivällisyys. MITÄ EI MUUTEN SAA EDES RANKED GAMENA, MIKSI !??!?! Vai pitääkö olla ns. nextillä levelillä? Hä?

Noh, createen gamen. Sisää puskee äijä surkeimmalla pingillä. Lähen pelistä. Teen uuden. Sama äijä tunkee sinne. Teen näin vielä pari kertaa.. Noh, kun äijä ei tajua. Alan kirjottaa sille viestiä. Noh, ensinnäkin kaveria ei löydy tavatuiden listalta koska peli ei ole kerennyt vielä alkaa ja se ei sinne ole lisätty. Noh joudut sitten kirjottamaan ***** vaikean käyttäjätunnuksen alkuun että mihin se viesti menee. Sitten kirjotat kiltisti ja hitaasti nännillä ohjaten kirjain kerrallaan, että "please leave you have bad connection." Noh, sitten kaveri häippäsee ja ajattelin aah eipä menny montaa minuuttia tämänkään tapauksen kanssa nussiessa, et kohta game on. SEuraava kaveri astuu tehtyyn peliin. JA TAAS!!! Kamala pingi! Sama show alkaa taas. Pelistä poistuminen. Viestin lähettäminen. Kun taas on mennyt 5 minuttia ja pääsen äijästä eroon. Teen uuden pelin niin SE SAMA ÄIJÄ JOKA OLI SIINÄ EKALLA KERRALLA PASKALLA PINGILLÄÄN TULEE TAAS MUN PELIIN!!!!!

Ja onko niin vaikea tehä sinne oma lounge MANUAL ja SEMI-ASSISTED peleille? Kysyn vaan! En jaksais pelata enää yhtää ASSISTED--pelleä vastaan. Joka kuti sisällä ja hipasemalla kolmioo supermies yksin läpi.
 
Ylös Bottom