Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

24.11. - Ekan vuoden parhaat PS2-pelit

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
Äänestin tottakai GTA3:sta. Mikä toi PES on? President Evil Special edition? :) Joku puhui Toni Haukka kolmosesta... Olen pelannut ja mielestäni kakkososa oli parempi pelattavuudeltaan, eikä ne graffatkaan nyt kovin kummoisia ollut loppujen lopuksi.

Haukka 3:n graffat oli ihan perseestä. Vähän viilailtuja kakkososasta ja tässä välissä on sentään jo konsolikin ehtiny vaihtua... Eihän GT3 voi millään olla paras peli... Ykkösosa oli kaikkein paras...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Haukka 3:n graffat oli ihan perseestä. Vähän viilailtuja kakkososasta ja tässä välissä on sentään jo konsolikin ehtiny vaihtua... Eihän GT3 voi millään olla paras peli... Ykkösosa oli kaikkein paras...

Perseestä? Ei kai nyt sentään... hienoltahan se näyttää. Ja kaikki sitä on kehunut.
 
No joo, ehdinkin just rekisteröityä. Gta 3 on ykkönen! Jo psonen ajoilta on haaveiltu 3-ulotteisesta Gta:sta, ja nyt se on täällä. Tämä peli lähenee jo kaikkien aikojen parasta, mutta ei pese vielä final fantasyjen lumovoimaa. ;)
 
Olin näköjään ensimmäinen, joka äänesti Onimushaa... Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa???

SmackDown! JBI on myös hyvä peli (itse asiassa Onimusha ja JBI ovat ainoat pelit, joita omistan :)) Sitä olisi voinut melkein äänestää Onimushan sijaan, mutta eipä sitä näkynyt listalla...
 
Johtuisikohan pelin tylsyydestä?
Eihän sitä kahta tai kolmea kertaa enempää jaksa pelata! Esim Tekkeniin, DOA 2:een, GTA 3:een sekä SSX:ään ei kyllästy yhtä nopeasti.

Luulen että ensi vuoden paras peli tulee olemaan MGS 2!:D
luulisin, että ainakin Solid Snake on samaa mieltä. ;)
(Niille jotka eivät tajunneet: Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty)
 
tietty gta3. se on kyl ihan pirun hyvä peli.paljo parempi ku aiemmat versiot!!!!!!!!!!!:)
 
Smackdown tylsä?Äh,eihän oo.....Kyllä mä jaksan sitä pelata kokoajan!
Kun se on niin monipuolinen pelikin kaiken lisäks!
Ei smackdown-sarjaa saa haukkuu:(...
 
Hmm jos nyt kysyttäs vuoden peliä niin se olis mielestäni ehdottomasti DEVIL MAY CRY! Hommatkaa äkkiä jos tykkäätte vähääkään kunnon äksönistä. Tässä pelissä on fiilistä!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom