Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

24

Vastaus: 24

Kohta katsottu 3 ekaa tuotantokautta. Tähän mennessä 2 on ollut paras. Loistava sarja täytyy sanoa, jokainen tuotantokausi on ollut todella hyvä joka tuntuu olevan aika moinen saavutus sillä olen kuullut että Lost sarjan toinenkausi on aika kuraa...
 
Vastaus: 24

Vanhaa huttua suurimmalle osalle, mutta:

Jack Bauer, alias Kiefer Sutherland, on allekirjoittanut sopimuksen kolmeen lisäpäivään hitiksi muodostuneen 24-sarjan parissa.

Fox-yhtiölle tekemässään sopimuksessa Sutherland nähdään 24-sarjan pääosassa aina vuoden 2009 toukokuuhun asti. Paitsi isonumeroisen palkkadiilin, Sutherland saa myös oman tuotantoyhtiön Foxin tiloille. Mies aikoo sanomansa mukaan ryhtyä tuottamaan draamasarjoja, vaikkei komediakaan ole aivan pois suljettu idea.

Sutherland lipsautti myös hieman infoa mahdollisesta 24-elokuvasta, ja mikäli kyseinen tullaan näkemään, alkavat kuvaukset vasta ensi vuoden kesällä.
 
Vastaus: 24

Kaikki kaudet katsottu, mutta ensimmäinen on silti paras kaikista ainakin omasta mielestä mutta silti paras tv-sarja koskaa.
 
Vastaus: 24

Kerrassaan loistava sarja. Kaikki suomessa esitetyt tuotantokaudet olen nähnyt. Viitostuottiksen ostan heti kun se ilmestyy DVD:lle (muistaakseni joskus marraskuussa). Toinen tuottis on mielestäni paras.

Jack on Äijä!
 
Vastaus: 24

Tänään kaikki kääntävät telkan SubTV:lle kello yhdeksältä, sillä silloin alkaa 24:än viidennen vuorokauden kaksituntinen Suomen ensi-ilta! Luvassa on taattua herkkua 24-faneille :p

Oi, kumpa tuo kuudes vuorokausi alkaisi pian USA:ssa...
 
Vastaus: 24

Aika vauhdikkaasti alkoi uusi vuorokausi. Ei juuri hössötetty vaan hypättiin samantien toimintaan.

Mukana ollaan... ;)
 
Vastaus: 24

Tulipa sitä eilen Jackin mussutusta kuunneltua. Jännältähän tämä uusi vuorokausi vaikutti, voisihan tätä vaikka alkaa katsomaan. ;)
 
Vastaus: 24

Ai tää on niin kovis sarja, se vain on vähä syvältä ku (itse ainakin) katson vain aina 2 jaksoa 2 viikon välein niin aina jaksais odottaa niitä seuraavia jaksoja.

Niin eikös tämä nyt ole 5:des vuorokausi/tuotantokausi? Ja onko 6:des esitetty jo Amerikassa?
 
Vastaus: 24

edellinen kausi jäi katsomatta ja oli vähän wtf-olo kun Jackia nimitettiin Frank Flynniksi,
todella vauhdikas startti kaudelle ja sellainen vieläpä että nyt on pakko taas katsoa koko kausi. :)

FindRb sanoi:
Niin eikös tämä nyt ole 5:des vuorokausi/tuotantokausi?

kyseessä on juurikin viides tuotantokausi.
Amerikkalaiset pääsevät nauttimaan kuudetta vuorokautta wikipedian mukaan tänään, kanavana luonnollisestikkin Fox.

kausi vitosta katsoi jenkeissä 13.8 miljoonaa katsojaa, joka on ennätys sarjan historiassa.

24. wikipediassa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: 24

Jack Bauer paranee kuin viini vanhetessaan, kunnes nauru loppuu miehen muuttuessa etikaksi... ;)

Houkutus on kova hankkia kauden boksi käsiin. Katsotaan nyt pari jaksoa vielä. Voihan tuo lopahtaakin niin ettei ole enää hinkua maratooniin.
 
Vastaus: 24

Nostetaanpas tätä ikivanhaa ketjua, kun 24:n kahdeksas ja viimeinen kausi alkaa minuuttien kuluttua. Kovalla innolla odotan tätä kautta ja vähän haikea fiilis on, että tämäkin loppuu. Itse olen katsonut kolmannesta kaudesta lähtien(1. ja 2. tuotantokausi katottu jälkeenpäin) ja olen todella koukussa tähän sarjaan. Mutta ei sen enempää ja annetaan Jackin tehdä tehtävänsä tällä kertaa Nykissä.

Edit. Kappas vaan, 500. viestini:)
 
Ylös Bottom