Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

3 On 3 NHL Arcade [PSN]

venalaine

Active Member
Löytyykö ketään joka olisi imuttanut ko. pelin storesta? Itse latailin tuon ja peliseura voisi olla mukavaa silloin tällöin... Lisäilkää siis listalle, jos omistatte pelin.

Ja niille jotka eivät tiedä mistä pelissä on kyse, kerrottakoon että lätkää läiskitään kolmella kolmea vastaan pienessä kaukalossa, ilman sääntöjä (jäähyjä) ja pelikatkoja. Maalin jälkeen lätkä vintataan vaan maalin taakse ja homma jatkuu välittömästi. Eriä voi olla vaikka sata putkeen, jos pelin alussa määritelty maalimäärä ei täyty. Mukana on erilaisia poweruppeja ja meno äityy välillä aika hulvattomaksi... :D
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Löytyykö ketään joka olisi imuttanut ko. pelin storesta? Itse latailin tuon ja peliseura voisi olla mukavaa silloin tällöin... Lisäilkää siis listalle, jos omistatte pelin.

Ja niille jotka eivät tiedä mistä pelissä on kyse, kerrottakoon että lätkää läiskitään kolmella kolmea vastaan pienessä kaukalossa, ilman sääntöjä (jäähyjä) ja pelikatkoja. Maalin jälkeen lätkä vintataan vaan maalin taakse ja homma jatkuu välittömästi. Eriä voi olla vaikka sata putkeen, jos pelin alussa määritelty maalimäärä ei täyty. Mukana on erilaisia poweruppeja ja meno äityy välillä aika hulvattomaksi... :D

Kokeilin ja oli ihan hauska, saatan jopa ostaa kokoversion lisenssin, joten voisin sit tulla joskus pelaamaan:)
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Itse pelasin peliä niin kauan kunnes olin top 5 rankingis ja voitin kaikki top 10 pelaajatkin. sitten lopetin, mutta kesäl tuli höntsättyä vähäsen.

Lisäile psn: Donkameni jos haluat saada todella köniin tuossa pelissä
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Itse pelasin peliä niin kauan kunnes olin top 5 rankingis ja voitin kaikki top 10 pelaajatkin. sitten lopetin, mutta kesäl tuli höntsättyä vähäsen.

Lisäile psn: Donkameni jos haluat saada todella köniin tuossa pelissä

Uskon kyllä että köniin tulisi ja kunnolla jos kerta noin paljon olet tuota lätkyttänyt. :)

Taidan silti ottaa riskin ja lisäillä sut tässä joskus.
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Itse pelailin tätä joskus. Oli muuten eka Store peli mitä ostin. Ihan hauskahan tämä on. Varsinkin kun pelaa samalla sohvalla kaverin kanssa jotain randomeita vastaan :D
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Mä löysin tämän uudestaan kun piti jollain lätkäkuumetta hoitaa 2K10 viivästymisen takia. Ihan lystiähän tämä on. Tosin yksin kolmea vastaan on ikävä pelata kun se tapa tuntuu olevan yksi ja sama. Mallivahtia kumoon ja kiekkoa häkkiin. Yksin tätä on hankala estää. Tosin, kaikki 1vs3 matsit olen voittanut. Saa lisäillä jos haluaa pelailla.
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

:D
Mä löysin tämän uudestaan kun piti jollain lätkäkuumetta hoitaa 2K10 viivästymisen takia. Ihan lystiähän tämä on. Tosin yksin kolmea vastaan on ikävä pelata kun se tapa tuntuu olevan yksi ja sama. Mallivahtia kumoon ja kiekkoa häkkiin. Yksin tätä on hankala estää. Tosin, kaikki 1vs3 matsit olen voittanut. Saa lisäillä jos haluaa pelailla.

Joo toi on kyl huvittavaa ja aikanaan ekat tappiot tulikin juuri tälläisiä sankareita vastaan :D Myöhemmin kuitenki tottu puolustaa ku tiesi aina mitä yrittävät :rolleyes: anyway ihan puhdasta kusetustahan se
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Ihan huikea peli. Täytyy pienen reenin jälkeen kutsua teitä matsaamaan...
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Tämä tuli tossa pari päivää sitten ladattua ja on aivan loistava. Juuri tälläst rennompaaa pelii on halunnukki. Hyvä koska ei ole niin vakava. Äsken pelasin ekan online-pelin ja hävisin 8-10
 
Vastaus: 3 on 3 NHL arcade (PSN)

Ostin kans ku tää on storessa alennuksessa. Jotkut on pelaillu tätä aika paljon nähtävästi ku välillä netissä tulee sellasia jätkiä vastaan jotka tekee jokaisesta hyökkäyksestä maalin :)

Kaverin kanssa kivempi.
 
Vastaus: 3 On 3 NHL Arcade (PSN)

Ite ostin pelin vähän ennen joulua ja on tullu pelailtua aika paljon...:)

Aattelin kysyä että kuinka moni tätä peliä pelaa onlinesä???
 
Vastaus: 3 On 3 NHL Arcade [PSN]

Pelailen jos sattuu olemaan semmoinen pieni hetki pelata :rolleyes:
Aina pari matsia silloin tällöin, saa lisätä kaveriksi jos kiinnostaa ottaa matsia.
PSN: Pertsa69
 
Vastaus: 3 On 3 NHL Arcade [PSN]

Ihan kiva peli. Saisi olla enemmän pelimuotoja (turnauksia esimerkiksi). :)
 
Vastaus: 3 On 3 NHL Arcade [PSN]

Suomalaisia pelaajia kaivataan lisää! lisätkää kaveri listalle jos pelaatte tätä peliä:) PSN: Leva
 
Ylös Bottom