Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

360 Arcade ja live

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mkay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mkay

New Member
Moro,

Omistan karvalakkimalli xboxin ja nyt huvittaisikin kokeilla pelata netissä. Mikä on halvin ratkaisu?
Eli tarvin kait ainakin kovalevyn(?) ja Ethernet-kaapelin sekä livegoldin jos nyt oon oikein käsittänyt.:)

Mistä saisi edullisesti?

Vastaus: 360 Arcade ja live

Moro,

Omistan karvalakkimalli xboxin ja nyt huvittaisikin kokeilla pelata netissä. Mikä on halvin ratkaisu?
Eli tarvin kait ainakin kovalevyn(?) ja Ethernet-kaapelin sekä livegoldin jos nyt oon oikein käsittänyt.:)

Mistä saisi edullisesti?

Kaupoista pitäisi löytyä n. 80 maksava setti, johon kuuluu 60Gb kovalevy jolle voit ladata Livestä ilmaisia demoja ja (mahdollisesti maksullisia) lisäosia peleihin. 60 gigaa riittää todella pitkälle, mullakin on varmaan 8 peliä asennettuna kovalevylle demojen ja videoiden lisäksi. Pakettiin kuuluu myös 3kk Xbox Live Goldia ja headset, jolla rupattelet mukavia kanssapelureiden kanssa. Ethernet-piuhoja löytyy lähes jokaisesta kaupasta. Tietokonekaupoista niitä saa varmasti niin pitkänä kun haluaa. Itse ostin joskus 20m pitkän piuhan reilulla 10:lla.

Vaihtoehtoisesti voit hankkia Microsofilta ilmaiseksi 512 megan muistikortin, jolla pääsee alkuun mutta demot ja muut Liven herkut voi unohtaa. 20Gb kovalevyn kustantaa 19,90. Muistikortin tai kovalevyn saa hankittua täältä. MS tarjoaa uuden Gamertagin tehdessä yhden kuukauden ilmaisen kokeilujakson, sen jälkeen on hankittava lisää peliaikaa.

Itse suosittelisin kyllä tuota 60Gb pakettia. Kovalevyllä on tilaa usealle peliasennukselle, demolle, videolle, lisäosalle ja mukana tuleva 3kk +1kk ilmainen kokeilujakso ja headset auttavat hyvin alkuun Liven ihmeelliseen maailmaan. :)

Vastaus: 360 Arcade ja live

Nyt oon taas viisaampi. Kiitos. :)

Ei kait tässä auta kun käydä kaupasta tuommonen setti hakemassa, kuhan aukeavat. ;)

Ylös Bottom