Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
480 on NTSC ja 576 on PAL.J2 sanoi:Eli mitä eroja noilla on? Eikös tuo 480i ole tavallisissa telkkareissa mutta minulla pleikkari näyttää videoasetuksissa 576i vaikka on vanha sonyn kuvaputki. Eli mikä tuo 576i on jos 480i on SD, 720i on HDready ja 1080i/p on FullHD?
Joo kiitoksia nopeasta vastauksesta.Talwar sanoi:480 on NTSC ja 576 on PAL.
J2 sanoi:Eli mitä eroja noilla on? Eikös tuo 480i ole tavallisissa telkkareissa mutta minulla pleikkari näyttää videoasetuksissa 576i vaikka on vanha sonyn kuvaputki. Eli mikä tuo 576i on jos 480i on SD, 720i on HDready ja 1080i/p on FullHD?
hartzu sanoi:Pilkunviilausta, mutta FullHD on vain 1080p, muut (720i/p, 1080i) on sitä melkein HD:tä eli HDReadyä.
En kerinnyt ajatella niin pitkälle. No joku varmaan siirtää.Viper7 sanoi:Tämänkin kysymyksen olisi voinut sijoittaa ongelma ketjuun tai muihin tv hankinta ketjuihin uuden threadin tekemisen sijaan. Ei pahalla
Talwar sanoi:Ja i:ssä piirretään ensin parittomat (1-575) viivat ja siten parilliset 2-576). P:ssä viivat piirretään oikeassa järjestyksessä.
Mutta silti 1080i kamerat ovat fullHD:tä...hartzu sanoi:Pilkunviilausta, mutta FullHD on vain 1080p, muut (720i/p, 1080i) on sitä melkein HD:tä eli HDReadyä.
J2 sanoi:Mutta silti 1080i kamerat ovat fullHD:tä...![]()
No esim mun isän kameras. No huijausta mitä huijausta.hartzu sanoi:Missä? Mainoksissa? Huijausta, sanon minä, huijausta!
ominaisuudet: HDV 1080i -muoto
J2 sanoi:No esim mun isän kameras. No huijausta mitä huijausta.
edit. tässä linkki http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=HDR-HC3E
edit2: siin kameras on viel semmonen "FullHD" tarra
Pitää ottaa sulle kuva siitä.hartzu sanoi:No, ei ne sentään tuolla sitella sitä FullHDksi mainostaneet.
Nii. Tyhmiä sorretaan...Hex sanoi:Voi lollo. Tarra ei kuuluisi kameraan tippaakaan.
Itse asiassa HDV-standardin 1080i-tarkkuuden vaakareso on 1440 pikseliä, eikä normaali 1920.
Hemmetin hyvää jälkeä tuolla silti saa. Itselläni on HDR-HC1, joka on teknisesti hyvin samanlainen.