Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

5.1 äänet boxiin. Mitä tarvitsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djj07
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

djj07

New Member
Minulla on rahaa ~150e ja hyvin vähän tietämystä äänentoistosta. Mitä siis tarvitsen (ja mistä?) jotta saan 5.1 äänet boxistani, tarpeen vaatiessa laittasin kajarit myös telkkaan ja tietokoneeseen kiinni

Vastaus: 5.1 äänet boxiin. Mitä tarvitsen?

Eiköhän tähän löytyisi jostain FAQ?

Anyway, ei taida tuo rahamäärä riittää millään. Alkajaisiksi hanki kuitenkin Advance Scart-liitin tai sitten tämä joista saat digitaaliäänen ulos. Optisen äänikaapelin tarvitset myös. Ilman noita et pärjää, hanki siis ne nyt heti ensimmäiseksi.

djj07 sanoi:
Minulla on rahaa ~150e ja hyvin vähän tietämystä äänentoistosta. Mitä siis tarvitsen (ja mistä?) jotta saan 5.1 äänet boxistani, tarpeen vaatiessa laittasin kajarit myös telkkaan ja tietokoneeseen kiinni

Tarvitset sekä RGB- että optisen kaapelin sekä tietysti 5.1-vahvistimen ja skobet. Mulla on Creativen 5.1-paketti joka maksoi about 200 euroa anttilasta. Riittää hyvin pelaamiseen.

Nisupulla sanoi:
Tarvitset sekä RGB- että optisen kaapelin sekä tietysti 5.1-vahvistimen ja skobet. Mulla on Creativen 5.1-paketti joka maksoi about 200 euroa anttilasta. Riittää hyvin pelaamiseen.

Väärin. RGB-kaapeli ei ole vastaus. Tarvitaan A/V-kaapeli, jossa on optinen ulostulo äänelle, kuten ensimmäisessä postauksessani jo mainitsin. Liikkeellä on kuitenkin tavallisiakin RGB-kaapeleita joissa ei tuota optista ulostuloa ole.

Tossa MadCatzin kaapelissa on optinen piuha jo mukana, joten toista et tarvitse hommata, jos hommat ton MadCatzin -piuhasarjan.

Onkos toi Xboxin oma optinen piuha samallainen ku joku norm. kodinkonelikkeestä ostettu?!?

Herojuana sanoi:
Onkos toi Xboxin oma optinen piuha samallainen ku joku norm. kodinkonelikkeestä ostettu?!?
On.
Kannattaa kylläkin ostaa tuo MadCatzin setti, sillä siinä tulee mukana tuo optinen piuha.

Ylös Bottom