Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sanoisin, että ole yhteydessä Microsoftin tukeen. Siellä varmaan pyytävät tekemään tietyt toimenpiteet, ja jos niistä ei ole apua, sitten vaan laite vaihtoon.Oma Xbox Series X sammuilee noin 30-45 minuutin välein. Myös silloin kun vain latailen pelejä. Netissä muillakin ollut samaa. Mitä mieltä olette, softa- vai rautapuolen ongelma? Pitäisöki pistää takuuseen?
Oma Xbox Series X sammuilee noin 30-45 minuutin välein. Myös silloin kun vain latailen pelejä. Netissä muillakin ollut samaa. Mitä mieltä olette, softa- vai rautapuolen ongelma? Pitäisöki pistää takuuseen?
Koska tuo päivitys tulee muillekin asennettavaksi?Mulla oli tuota samaa mutta liityin taas Insider beta rinkiin ja tänään asennettu päivitys korjasi tuon sammuilun.
![]()
Xbox Insider Release Notes - Beta (2011.201113-1945) - Xbox Wire
Hey Xbox Insiders! We have a new Xbox One update preview coming to the Beta ring...news.xbox.com
Tuolla patch notessa lukeekin:
System
- Fixes to address consoles powering off unexpectedly while in use.
Kun se on testattu ja valmisKoska tuo päivitys tulee muillekin asennettavaksi?
Tässä on se huono puoli, että jos ei ole ollut 3kk insider jäsen, niin ei pääse vielä betaan käsiksi, mutta eiköhän tuo aika nopsaan tule kaikille jakoon.Mulla oli tuota samaa mutta liityin taas Insider beta rinkiin ja tänään asennettu päivitys korjasi tuon sammuilun.
![]()
Xbox Insider Release Notes - Beta (2011.201113-1945) - Xbox Wire
Hey Xbox Insiders! We have a new Xbox One update preview coming to the Beta ring...news.xbox.com
Tuolla patch notessa lukeekin:
System
- Fixes to address consoles powering off unexpectedly while in use.
Eiköhän se ole "kaikissa" peleissä, kunhan saavat taklattua alkukankeudetKolmas on ehkä tuo "quick resume", siihen voisivat tehdä jokun ilmaisimen milloin on päällä missäkin pelissä.. nyt on vielä vähän horjuvaa tietyissä peleissä tuo toimivuun mutta eiköhön ne korjaile sen.
Minua kiinnostaa se mikä on maksimiluku montako peliä voi yhtäaikaa olla Quick Resume -tilassa. Eli missä vaiheessa käy se kun aloitan taas yhden uuden pelin, niin se jonon viimeisenä ollut peli tippuu Quick Resumesta pois.Eiköhän se ole "kaikissa" peleissä, kunhan saavat taklattua alkukankeudet
Luulen, ettei ole olemassa eksaktia lukua, vaan riippuu peleistä ja käytettävänä olevasta levytilastaMinua kiinnostaa se mikä on maksimiluku montako peliä voi yhtäaikaa olla Quick Resume -tilassa. Eli missä vaiheessa käy se kun aloitan taas yhden uuden pelin, niin se jonon viimeisenä ollut peli tippuu Quick Resumesta pois.
Ei tosiaan tarkkaa lukua ole, mutta on ollut puhetta, että 4-6 peliä voisi olla Quick Resumessa.Minua kiinnostaa se mikä on maksimiluku montako peliä voi yhtäaikaa olla Quick Resume -tilassa. Eli missä vaiheessa käy se kun aloitan taas yhden uuden pelin, niin se jonon viimeisenä ollut peli tippuu Quick Resumesta pois.
Quick Resume can store around 4-6 games, depending on how large and complex they are.
Muistaakseni Testaajilla ollut jopa kymmenen jos vanhempia pelejä mukana. Suunnilleen 4-6 kuitenkin ollut yleisinEi tosiaan tarkkaa lukua ole, mutta on ollut puhetta, että 4-6 peliä voisi olla Quick Resumessa.
![]()
Xbox Series X/S 'Quick Resume' feature was designed for me
Do you find yourself switching between games frequently? Quick Resume was built for you.www.windowscentral.com
Oma Xbox Series X sammuilee noin 30-45 minuutin välein. Myös silloin kun vain latailen pelejä. Netissä muillakin ollut samaa. Mitä mieltä olette, softa- vai rautapuolen ongelma? Pitäisöki pistää takuuseen?
Minulla olisi Thrustmaster TX -rattiohjain ja Xbox Series X, mutta enpä ole vielä testannut.Pitäneekö paikkaansa, että ratti-ohjaimet eivät toimisi jostain syystä vielä x:ssä? Toimiiko s:ssä?
Joo, on kaikki kunnossa ilma kiertää, virtapiuha kiinni kunnolla. Ei ole edes sammuillut viimeaikoina. Tosin raskaimpia pelejä tähän mennessä ovat olleet Battlefield 1 ja Destiny 2. CoD BO: Cold waria en ole ehtinyt vielä ladata.Kai sulla (ja ulTIMOte?) on konsoli väljästi, että pääsee varsinkin ylöspäin hönkiin kuuman ilman pois eikä pääse liiaksi lämpeneen? Hyvä kuulla, että ulTIMOten kohdalla firmis päivitys oli poistanut vian. Että ei tässä ehkä kannatakaan tässä ja nyt alkaa täyttämään huoltocasea.
Btw. omaani kun asensin, niin kiinnitin huomiota kuinka jämpti oli power piuha ja tuntui siltä että tämä voisi kyllä huonolla säkällä jäädä höllälle jos ei ole tarkkana. Tuuppasin sen sitten pohjaan kaikin voimin, mutta nyt tuli mieleen että power piuhan vaihtokin voisi olla yksi kikka mitä kannattaa koittaa? Ei olisi ensimmäinen kerta kun Xboxin power piuhassa on vikaa, vaikka on aika yksinketainen kapistus!