Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

A kingdom for keflings

psilocybe777

New Member
olen jumissa tuossa kohtaa missä pitäisi rakentaa primary school ja pari muuta rakennelmaa. olen koettanut kaikki rakentaa eri järjestyksessä blueprintin mukaan,pitääkö rakennukset rakentaa tietyssä järjestyksessä, ja vaatiiko esim tuo primary school tietym määrän keflingejä,vai miksi se ei aktivoidu?
kolmea kirjaa olen yrittänyt sinne änkeä samoin siihen (keskeneräiseen kun se ei aktivoidu) rakennukseen jossa tarvitaan 3 kirjaa( en muista rakennuksen nimeä). olen siis siinä kohtaa missä pormestarin talo on rakennettu,kaikki tehtävät suoritettu paitsi tähtien keräily joka taas ei onnistu kuin lisää rakentamalla. :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: A kingdom for keflings

olen jumissa tuossa kohtaa missä pitäisi rakentaa primary school ja pari muuta rakennelmaa. olen koettanut kaikki rakentaa eri järjestyksessä blueprintin mukaan,pitääkö rakennukset rakentaa tietyssä järjestyksessä, ja vaatiiko esim tuo primary school tietym määrän keflingejä,vai miksi se ei aktivoidu?
kolmea kirjaa olen yrittänyt sinne änkeä samoin siihen (keskeneräiseen kun se ei aktivoidu) rakennukseen jossa tarvitaan 3 kirjaa( en muista rakennuksen nimeä). olen siis siinä kohtaa missä pormestarin talo on rakennettu,kaikki tehtävät suoritettu paitsi tähtien keräily joka taas ei onnistu kuin lisää rakentamalla. :confused:

joo eipä mitään. peli bugasi,aloitin toisella hahmolla ja homma toii. ajattelinki että miten näin simppeli peli blueprintteineen onkin yht´åkkiä näin vaikea
 
Vastaus: A kingdom for keflings

Käytän samaa ketjua omaan ongelmaan, eli varmaan helppo kysymys mutta miten niitä violetteja Petz karkkien näköisiä resursseja saa? Itse veikkasin aluksi että jotenkin jalostetaan niitä violettetteja kristalleja, mutta enpä todellakaan tiedä miten. En ole tosiaan itse vielä peliin perehtynyt, sisko vain valittelee kun pelin tänään osti että ei pääse eteenpäin kun rakennukset vaatii juuri tuota resurssia.

EDIT: saatiinpa ratkaistua, eli olipahan jäänyt Guild hall tai vastaava rakentamatta ja se kun valmistettiin, saatiin blueprintit rakennukseen jossa noita timantteja jalostetaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom