Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

A-Team

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aadi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

aadi

New Member
Sattuiko kukaan seuraamaan otsikon mukaista sarjaa SubTV:ltä? Sarja tuli torstaisin ja perjantaisin klo 10.15. Itse satuin n. kuukausi sitten television ääreen aamulla (kun ei kouluun huvittanut lähteä) ja huomasin kyseisen sarjan. Jäin kyllä heti koukkuun, oli se sen verran loistava ja legendaarinen sarja. A-Team on siis kulttisarja 80-luvulta, jonka pääosissa olivat esim. edesmennyt George Peppard ja Dirk Benedict. Harmi vaan, että 25.2 oli ilmeisesti viimeinen jakso sarjasta, mutta ainakin CDON:sta löytyy A-Team Season 1 (5 disc). Joutuu kyllä laittamaan tilauksen sisään! :rolleyes: Onkos kukaan muu siis sattunut huomaan A-Teamia?

Vastaus: A-Team

Kaikki jaksot on tultu nähtyä silloin 80-luvun lopulla ja 90-luvun alussa HTV:ltä (vai oliko viihdekanava) Tuo arkiaamu 10.00 on ainakin minulle suhkoht huono aika. A-Team on loistava sarja, jossa oli vielä loistavampi tunnari. Murdock oli tietysti lempparityyppi.

Omalla kohdalla tuli A-Teamina seurattua 80-luvulla ahkeraan ja muutaman kerran olen sarjan bongannut myös Subilta. Subin lähetysaika on vain täysin käsittämätön. Saisi tulla sunnuntaina heti Ässän jälkeen - retroaamu.. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pakko oli laittaa tilaukseen 1. tuotantokausi, että saa vielä katsella loistavaa sarjaa. Mulla meni sarja 80-luvulla ohi, kun olin niin nuori vielä silloin.. Silloin 80-luvulla ainakin osattiin tehdä hyviä ja laadukkaita sarjoja, jotka jaksavat viihdyttää edelleenkin. Nykyisin kun televisiosta tulee vain kaikenlaista realitypaskaa! Niin, ja se A-Teamin tunnari on kyllä yksi televisiohistorian parhaimmista mielestäni :p

Kyllähän A-Teamia tuli vahdattua silloin kun se subilta tuli, mister t ehdoton ykkönen.

Tänään kopsahti postiluukusta sisään sitten 1.tuotantokausi. :) Ai jai, kun hiihtolomakin alkaa juuri ja kokeet on takana, niin mikäs sen parempaa kun katsella lomalla A-Teamia ja pelailla boksilla...

Podu sanoi:
Kyllähän A-Teamia tuli vahdattua silloin kun se subilta tuli, mister t ehdoton ykkönen.
Bad Attitude on jees. Mutta oma idolini on aina ollut Face. Playboy, joka luistelee aina kakkaduuneista mutta on silti cool. :cool:

Onko kellään tietoa, että ilmestyykö sarjan 2. tuotantokausi DVD:lle Suomessa ollenkaan?

aadi sanoi:
Onko kellään tietoa, että ilmestyykö sarjan 2. tuotantokausi DVD:lle Suomessa ollenkaan?

Veikkaisin, että näihin vanhoihin tv-sarjabokseihin pätee se sääntö, että jos ensimmäinen menee kaupaksi niin seuraavaakin lähdetään tekemään.

Sami Turunen sanoi:
Veikkaisin, että näihin vanhoihin tv-sarjabokseihin pätee se sääntö, että jos ensimmäinen menee kaupaksi niin seuraavaakin lähdetään tekemään.

Niinhän se taitaa olla, että ei kannata julkaista 2. kautta jos ensimmäinenkään ei mene kaupaksi. Noh, itse ainakin lupaan ostaa seuraavan kauden, jos se joskus julkaistaan. :D

Ylös Bottom