Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Action Figures / muut vastaavat, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

fDiamond

Member
Hieman turhaa ehkä mutta tekisi mieli hommata vaikka television viereen tälläinen tai sitten tälläinen.

Tuntuu hinta olevan aika kova joissakin vastaavissa tuotteissa, jos joku tietää hyviä nettikauppoja(mitkä luonnollisesti toimittavat suomeen kohtuu hinnoilla) niin URLia tänne vaan, kiitos.

Vastaus: Action Figures / muut vastaavat, mistä?

FatDiamond sanoi:
Tuntuu hinta olevan aika kova joissakin vastaavissa tuotteissa, jos joku tietää hyviä nettikauppoja(mitkä luonnollisesti toimittavat suomeen kohtuu hinnoilla) niin URLia tänne vaan, kiitos.
Täältä löytyy kaikkea mukavaa sälää http://www.kukunor.com

Vastaus: Action Figures / muut vastaavat, mistä?

Mjoo, figuureilla yleensä on hintaa ihan mukavasti.

Onhan niitä "halvallakin", laatu figuurit tosin mitä itse olen katellut niin yleensä kirpassut aika pahasti lompakossa.

Jos ulkomailta tilaaminen ei ole ongelma niin japanimation.com, selaat hieman alemmas kohtaan Toys/Games ja valitset heti sen alapuolelta Figures/Model Kits. Siitä voi sitten valita sen jälkeen sarjaa mistä tahtoo katella figuja. Sieltä saa Anime ja pelifiguureja.

Sitten tietysti on Spawn Store. Sivuilla myynnissä aika laajalti figuureita, leffoista, musiikkiin liittyen and so on... Jos tosiaan nuita Alienia ja Predatoria kuolaat niin tuolta Spawn Storestakin näyttää olevan loppu tällä hetkellä melkee kaikki AvP aiheinen krääsä.

Itse en ole tosin käyttänyt Spawn Storea koskaan.

Ylös Bottom