Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Sumilla on sellanen sopimus ferrarin kanssa että sen täytyy päästä ennen tallikaveria silloin kun mahdollista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Eli onko Schumi paras kuski vai kuski jolla on paras sopimus?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Löytyisikö jostain adressia koko lajin lakkauttamisen puolesta?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mielestäni on omituista että laji jossa on tallimääräykset sallittuja on veikkauksen vedonlyönnin kohde.
Eikös rallin mm-sarjan veikkaaminen lopetettu joskus juuri tallimääräysten takia?
Mikäköhän on kerroin seuraavassa kisassa barichello voittaa - schumi kakkonen?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Niiimpä
Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello (noinko kirjotetaan?) ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Jos mulle noin kävis ja jos asuisin ameriikassa ni mä haastasin Ferrarin ja veikkauksen ja siinä samassa sen kioskin missä veikkauksen tein oikeuteen.
No jaa. Ainahan Ferrarilla on Schumia on suosittu ja kuuluu ihan perusasiantuntemukseen ns. Veikkauksen taitopeleissä, että tajuaa jotain lajin luonteesta. Eli siis ymmärtää ettei Rubinhon anneta kyseisessä tilanteessa voittaa ennenkuin Schumin mestaruus on ratkennut.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Niiimpä
Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello (noinko kirjotetaan?) ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Jos mulle noin kävis ja jos asuisin ameriikassa ni mä haastasin Ferrarin ja veikkauksen ja siinä samassa sen kioskin missä veikkauksen tein oikeuteen.