Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Adressi Ferrarin tallimääräyksiä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sumilla on sellanen sopimus ferrarin kanssa että sen täytyy päästä ennen tallikaveria silloin kun mahdollista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harvester
Sumilla on sellanen sopimus ferrarin kanssa että sen täytyy päästä ennen tallikaveria silloin kun mahdollista.

Eli onko Schumi paras kuski vai kuski jolla on paras sopimus? :p

Tallimääräykset pitäisi kyllä saada tuosta lajista pois, mutta toisaalta, niin kauan kuin niitä tehdään (no ok, yksi talli tekee), ei ole mitään järkeä nostaa tuollaista kohua yhdestä tallimääräyksestä.

Minkälainen valitus olisi tullut, jos David olisi päästänyt Räikkösen vaikka maalisuoralla kolmanneksi? Tuskin lähellekään tuollainen. Häkäkin voitti ensimmäisen kilpailun, kun Villeneuve päästi (muistaakseni oli oikein sopimus Williamsin ja McLarenin välillä) Häkän ohitseen. Myöskin toinen voitto tuli tuollaisella sopimuksella, kun David päästi Häkän ohitseen.

Niin, en yritä tehdä tästä mitään väittelyä, sanoin vain (Ferrarin kannattajana, joka loogisesti eroaa Ferraria vastustavien mielipiteestä? :p) mielipiteeni.

Löytyisikö tallimääräykset täysin kieltävää adressia? Sen minä voisin allekirjoittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Eli onko Schumi paras kuski vai kuski jolla on paras sopimus? :p

Olisko sekä että.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Löytyisikö jostain adressia koko lajin lakkauttamisen puolesta?

Jep jep, veit sanat suusta. ..tuttaa kun tietää että lajista voisi helposti tehdä paljon viihdyttävämpääkin katsottavaa. Eddie Irvine sanoi joskus F1:ten olevan kuin shakkia. Hän oli oikeassa siinä, että se on yhtä pitkäveteistä katsottavaa kuin shakki, mutta shakin monipuolisuus on kyllä tyystin F1:stä kateissa.

Mielestäni on omituista että laji jossa on tallimääräykset sallittuja on veikkauksen vedonlyönnin kohde.
Eikös rallin mm-sarjan veikkaaminen lopetettu joskus juuri tallimääräysten takia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mielestäni on omituista että laji jossa on tallimääräykset sallittuja on veikkauksen vedonlyönnin kohde.
Eikös rallin mm-sarjan veikkaaminen lopetettu joskus juuri tallimääräysten takia?

Niiimpä
Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello (noinko kirjotetaan?) ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Jos mulle noin kävis ja jos asuisin ameriikassa ni mä haastasin Ferrarin ja veikkauksen ja siinä samassa sen kioskin missä veikkauksen tein oikeuteen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz

Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Mikäköhän on kerroin seuraavassa kisassa barichello voittaa - schumi kakkonen?
Paljonkohan porukka pelaa sitä enää?:D

Niiimpä
Miettikää sitä vitutuksen märää, kun sulla on veikkauksessa Barichello (noinko kirjotetaan?) ekana ja Schumi tokana, sitten ne *#$kele menee ja päästää schumin ohitse.
Jos mulle noin kävis ja jos asuisin ameriikassa ni mä haastasin Ferrarin ja veikkauksen ja siinä samassa sen kioskin missä veikkauksen tein oikeuteen.

Heehee entäpä jos jollakin oli Schumacher-Barrichello siinä lapussa:) Mutta samaa mieltä olen että kyllä nuo syövät pohjan jo rehelliseltä vedonlyönniltä! Mielestäni Veikkaus saisi kyllä jakaa voitot myös niiden kesken jotka veikkasivat Barrichellon voittavan! Mutta loppujen lopuksi Formulat ovat kyllä helvetin tylsiä nykyään. Ei niissä näe edes tavallisia ohituksia... BORING!

Hah. Imo koko laji pitäis lakkauttaa. Naurettavaa kun isot miehet ajaa ympyrää sähkövatkaimilla ja kaljamaihaiset Suomi 1995 lippistä pitävät kaljamahaiset suomalaiset huutavat häkkistä...tai räi-räi-räikköstä..

On se hyvä kun tulee urheilukanavat sun muut, ei tartte enää kattoa ku kolmoselta tulee formulaa. Saadaan tilalle vaikka kauniita ja rohkeita, eiku salattujen elämien tupla uusinnat..

Tylsä laji. En tajua miten joku jaksaa kattoa joka kerta kun schumi voittaa, räikkönen ja salo keskeyttää ja muut turhat kuskit kamppailee jumbosijoista.

Niiimpä
No jaa. Ainahan Ferrarilla on Schumia on suosittu ja kuuluu ihan perusasiantuntemukseen ns. Veikkauksen taitopeleissä, että tajuaa jotain lajin luonteesta. Eli siis ymmärtää ettei Rubinhon anneta kyseisessä tilanteessa voittaa ennenkuin Schumin mestaruus on ratkennut.

Formulat ei mullemerkkaa paljon muuta kuin mukavaa sunnuntai päivän päiväunia.(Yleensä aina aloitan katsoon ne mutta nukahdan kesken)

Viikonlopun F1-kilpailun ei-urheilullinen päätös on ollut Ferrarille imagotappio mediassa jo muutenkin, mutta nyt myös yrityksen kotisivut ovat joutuneet hyökkäyksen kohteeksi. Oletettavasti brasilialainen S4t4n1c_Souls-kräkkeriryhmä murtautui kilpailun jälkeen Ferrari-Groupin webpalvelimelle ja vaihtoi etusivulle tekstin "Barrichelo rox Ferrari sux". S4t4n1c_Souls-ryhmä on alldas.org-verkkopalvelun mukaan murtautunut yhteensä lähes 200 sivustolle. Vanhimmat tiedossa olevat ryhmän tekemät tietomurrot on tehty jo maaliskuussa 2001. Lue juttu.

@ sektori.com

hohoh, näin sitä hakkeri-sotaa käydään =)

Ylös Bottom