Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Adressia Infinity Wardille

MrSoulfire

New Member
Hei. Kärsitkö pelin HC-muodoissa (miksei normissakin) noobituubeista? Minä kärsin ja päätin koittaa tehdä asialle jotain. Tarkoitus on toimittaa tämä adressi IW:lle, kun siinä on tarpeeksi nimiä. Tavoite on hiukan yläkanttiin 10 000, mutta vähempikin riittänee. Tarkoituksena EI ole painostaa IW:a poistamaan tuubeja pelistä, vaan osoittaa heille että kysyntää pelimuodoille joissa tuubit on disabloitu on. Miltä kuulostaisi noobtube free HC S&D? Tai vaikka noobtube free HC headquarters? Korostan tässä nyt HC-pelimuotoja siksi, että niissä tuubien teho on liioitellun tehokas ja varsinkin S&D:ssä alun GL-tykistökeskitys on liian isossa roolissa.

Allekirjoittakaa adressi ja kertokaa eteenpäin muille jotka haluavat asiaan muutosta. Kiitos.

http://www.petitionpro.com/no-noobtubes-in-hc-modes.html

Ja rakkaat tuubailijat, tämä adressi ei ole teitä vastaan. Haluamme vain vaihtoehtoja.

EDIT: Ja kyllä, olen postaamassa linkkiä myös kansainvälisille foorumeille. Ettei jää pienen piirin puuhasteluksi.

P.S. Postasin tämän alunperin pelin keskusteluun, mutta täällä tämä saattaa saada enemmän huomiota, kun ei huku turhanpäivästen kiiltokuvista postausten alle.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Paremmalta kuulostais No killstreaks core SD. Mut kyllä tuubikii sais pois ottaa.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Ei varmaan paljoa merkitystä ole, jollet nyt miljoonaa nimeä saa siihen listaan. Eiköhän IW:llä kuitenkin aikalailla tietoisia tästä tuubi ongelmasta. Toisaalta eipä ikinä mitään tapahtuisi, jollei joku asioille mitään tee. Että siinä mielessä ihan hyvä jos jaksat asiaan laittaa aikaa.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Ei varmaan paljoa merkitystä ole, jollet nyt miljoonaa nimeä saa siihen listaan. Eiköhän IW:llä kuitenkin aikalailla tietoisia tästä tuubi ongelmasta. Toisaalta eipä ikinä mitään tapahtuisi, jollei joku asioille mitään tee. Että siinä mielessä ihan hyvä jos jaksat asiaan laittaa aikaa.

Niin. Adressin tehosta ei ole mitään takeita. Mutta lähdinkin tekemään tätä ihan sillä, ettei tästä ainakaan haittaa ole.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Olen tässä aamun mittaan postaillut tätä tekstiä kansainvälisille foorumeille:

Hi guys. Are you annoyed about that artillery caused by Mounted GL's & Thumpers in HC game modes? Especially in HC S&D? Well I am and I decided to try and do something about it. Sign the petition tell your fellow non tubing friends about it. When the petition gets, lets say 1000 signatures, I'll forward it to IW. How about online game modes like "GL free HC S&D and GL free HC Headquarters? The petition is not about removing GL's from the game itself, rather it's about giving us a choice to play noobtube free gamemodes.

Let's show IW that there's plenty of us. Sign your name.

http://www.petitionpro.com/no-noobtu...-hc-modes.html

No matter the platform. PC, XBOX360, PS3. Your signature does matter.

Sitten pyyntö. Jos joku kuuluu jo johonkin yhteisöön, niin jos halua löytyy, postaa tämä asian mukaiseen threadiin siellä. Tarkistakaa kuitenkin etten ole jo ehtinyt postata ennen teitä. Suomalaisille foorumeille tietysti kotimainen versio, joka löytyy ^^.

En viitsisi regata sadalle foorumille, vaikka asia onkin tärkeähkö.

Suomalaisista foorumeista olen asiasta postannut Peliplaneettaan.

Kiitos avusta.

P.S. Eikä haittaisi jos aktiivisesti ulkomaisilla foorumeilla suunnistavat kfin moderaatoritkin mainostaisivat asiaa.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

IMO kranaatinheittimet, tai räjähteet muutenkaan eivät ole niin tehokkaita HC:ssä kuin normi peleissä, että en ymmärrä miksi se on sinulle noin iso ongelma?
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

IMO kranaatinheittimet, tai räjähteet muutenkaan eivät ole niin tehokkaita HC:ssä kuin normi peleissä, että en ymmärrä miksi se on sinulle noin iso ongelma?

Saattaahan tuo ongelma olla jo poistunu tässä yli vuoden aikana... :rolleyes:

Ja kyllä ne nimenomaan ovat tehokkaampia HC:ssä kuin normissa..
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Oho, pikkasen vanha postaus :confused:

Uusi foorumilla, ni ei tullu otettuu huomioon.

Mutta, miten niin ne on ongelma hardcoressa enemmän? HC:ssa riittää pari luotia tappamaan, miksi käyttää räjähdettä? Ja itse pelasin mw2 pelkästään HC modeissa eikä koskaan tullu kirottua noobituubia.
 
Vastaus: Adressia Infinity Wardille

Mutta, miten niin ne on ongelma hardcoressa enemmän? HC:ssa riittää pari luotia tappamaan, miksi käyttää räjähdettä? Ja itse pelasin mw2 pelkästään HC modeissa eikä koskaan tullu kirottua noobituubia.

Itse olen täysin normipuolen pelaajia, mutta jo siellä nuubituubi + danger close -yhdistelmä oli niin v-mäinen, että voin vain kuvitella minkälaista se olisi pelata HC:ssa tuollaisia nuubituubi + danger close pelaajia vastaan... Syynä on ihan se, että se nuubituubi tappoi suunnilleen jalkapallokentän kokoiselta alueelta --> Ihan sama mihin ampui, niin kyllä sieltä aika hyvällä prosentilla yks vihu ainakin jäi... (Tietenkin siis tietää suunnillee missä vihut oli. Ja tää oli vähän kärjistetty esimerkki.)

Suomeksi käännettynä nuubituubi + dc oli UMPin ohella pelin ylivoimaisin ase. Jos jotain hyvää voi Treyarchista sanoa, niin he onneksi tajusivat ottaa pelin ärsyttävimmästä attachmentistä tehoja kunnolla pois ---> ei aiheuta enää harmaita hiuksia. :D
 
Ylös Bottom