Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Advance Wars

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McKiller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by Esa Mäkijärvi
Onkos kenenkään muun pelin omistajan mielestä nuo "War Room"-tehtävät aika vaikeita?

Siirryin kyllä kamppanjaan suosiolla, War Room vaikuttaa vaikeammalta palalta. Harjoitustehtävistä tosikoitoksiin siirtyminen on kova paikka, kun maasto laajenee ja taktiikoitakin pitäisi vähän hioa En erityisemmin pidä tehtaista, joissa yksiköt tuotetaan, etenkin kun en osaa arvioida näiden tarvetta.

Viime pelikerroilla olen keskittynyt kenttäeditoriin, joka on erittäin mielenkiintoinen. Olen hahmotellut yhdeksi kartaksi Pohjoismaat, joissa "Suomi", "Ruotsi" ja "Norja" kukin mittelevät kaupunkien hallinnasta. ;)

Kuopiossa ei ollut vielä tullut kauppoihin se peli. Tuli hukkareissu kaupunkiin. Sanoivat että tulee tällä viikolla, pitää yrittää myöhemmin uudestaan. :mad:

Jooh, kyseinen peli on ollut hallussani parin kuukauden verran, ja voin sanoa että olen täysin koukussa......"vielä yksi vuoro, pakko nähdä miten tämä etenee"...ac-adapter on pakko ostos tämän pelin kanssa, niin paljon sitä tulee pelattua kotonakin.
War roomin tehtävät ovat tosiaan vaikeita, kartta tuntuu aina suosivan vihollista. Pääsin jonkin aikaa sitte kampanjan läpi joten pakko kai se on alkaa niitäkin yrittämään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Jooh, kyseinen peli on ollut hallussani parin kuukauden verran, ja voin sanoa että olen täysin koukussa.

Japanistako kävit ostamassa vai miten sait sen jo pari kuukautta sitten?

Japanistako kävit ostamassa vai miten sait sen jo pari kuukautta sitten?
No jos tarkkoja ollaan niin jenkeistä, San Franciscosta jos ihan pilkkua aletaan jyystämään. Mainio peli yhä...aijai kun on pää kipeä...mistä lie johtuu :rolleyes:

Peli ei näytä mielestäni kovin kummoselta. Mutta pelissä saattaa olla sama juju kun Heroes Might and Magic 3:ssa, peli tempaa heti mukaansa kunhan vähän on testannut.

Ehen! Nyt olen keräämässä kaikkia COitä salamissionien ja aikarajojen ym. kautta ja vetämässä War Room missioneja. Sitten vielä advance campaing läpi =)

Helpostihan sen läpi pääsee. Ensimmäisellä kerralla alle viikossa, nykyään päivässä. AW on kestänyt minulla ihmeen kauan ilman kyllästymistä, yleensä kyllästynyt hyviinkin peleihin viikon jälkeen, mutta AW on kestänyt jo ainakin kuukauden.
Kaikki kampanjan kentät läpi, kaikki CO:t paitsi Nell hankittu, kaikki kartat ostettu (joita on hurjasti). Rank 54 - Gray Topi. Seuraavaksi kokeillaan moninpeliä.
Voi pojat, onpa paljon pelattavaa! Minusta AW ei ole kovinkaan vaikea, tai sitten minä vain olen strateginen nero. Fog of war tuntui alussa ärsyttävältä, mutta kun sitä oppii hyödyntämään, se on tosi kiva vaikka tekoäly hieman siinä huijaakin.
Taistelu- ja valtaus-animaatiot kannattaa mielestäni laittaa ihan pois päältä, ne hidastaa pelaamista ikävästi.

Ylös Bottom