Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Afterburner valot ja asennukset!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lennu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
L

lennu

Guest
http://www.tritonlabs.com

Eli nyt voit pelata myös pimeässä!

aloitamme asennukset kesäkuussa.

http://www.lennu.fi/
 
Heh kauhee valitus ja ritina.
Kaikki ei valttamatta halua juottaa itse ja toisaalta
ei tuo afterburnerkaan ilmainen ole.

liksang myy kitti ahintaan:

Your Price $35.00 US Dollars
tuohon kun lisaat tullin ja rahdin veikkaan etta asennus hinta on aika halpa. pitaahan tyosta maksaa. tuokin on arvio kun ei ole viela yhtaan asnetanut on vaikea antaa ko tuotteelle hintaa asennettuna ja kun hintakaan ei ole viela aivan varma.
 
80 Euroa? Jumaliste...

Jos joku haluaa, niin laitan tuon Afterburnerin teidän käsikonsoliinne 5 Euron lisähinnasta (tosin Afterburnerin saatte kyllä itse tilata/ostaa).
 
mikahan tuossa on noin vaikea ymmartaa 35us$= 40 Euroa
siihen lisataan rahti ja tulli 8 euroa tulli ja rahti 10 euroa

58 Euroa asennsu kustannukseksi jaa 32 Euroa.

ja nain etukateen kerron ettei se ole mikaan click and go
asennus :)

mutta jos kerran noin halvalla teet tuon ne sulle laitettavaks :)
 
Katetta pitäs saada kans varmaan niin eipä tuo niin paha hinta ole. Kaikki maksaa aina. (Ainakin alussa)

Ilmaisia lounaita ei ole.

Mikään tietty ei estä ostamasta ko. värkkiä ite ja asentamasta sitä. Tunarointi ei kannata, tulee kalliiksi vielä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lennu
ja nain etukateen kerron ettei se ole mikaan click and go
asennus :)

mutta jos kerran noin halvalla teet tuon ne sulle laitettavaks :)
Ei olekkaan mikään click and go -asennus, mutta ei se kaukana siitä ole. Pari johtoa pitää kolvata, ja pari reikää pitää koteloon leikata, mutta ei siihen paljoo muuta tarviikaan. Ainaskin näin kaverini sanoi...
 
Lik-Sangista löytyy jo Afterburnerin asennus manuaali skannattuna. Linkki: Afterburner Manual -Scan

Helpolta tuo näyttää, mutta tälläisenä rähmäkäpälänä onnistuisin varmaan tuonkin asennuksen mokaamaan. :D
 
Tuo nyt on niin helppoa että en kehtaisi rahaa pyytää. Pitäisikö niitä sitten alkaa kolvailemaan kahdella eurolla tai jotain?
 
IGN ainakin sanoi, että Afterburnerin asennus ei todellakaan ole mikään helppo homma ja virheitä sattuu lähes takuuvarmasti.

Mutta itse kyllä katson pari muutakin juttua ennen kuin päätän lähdenkö itse sähläämään vai annanko homman ammattimiehille. 80 euroa on kova hinta, mutta kun itse kitti on noinkin kallis niin hinta kuulostaa ihan kohtuulliselta.

Varmasti takaatte, että asennus on ensiluokkaista, ei mitään vikoja ja korvaatte myös koneen jos se menee rikki?
 
kato

Tässä yks päivä löysin netist sivun joka myy gba:n sisälle rakennettavaa valohommaa...
Maksaa n.35$...
osote on : www.tritonlabs.com

Ehdotin sitten hevnet kaupalle etta alkaisivat myymään noita ja ne sano että ne hommaa niitä ja voi olla että he saa niitä ehkä jo ennen syksyy..

Itse aion ostaa heti kun vaan tulee eteen...
 
Re: kato

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zide
Tässä yks päivä löysin netist sivun joka myy gba:n sisälle rakennettavaa valohommaa...
Maksaa n.35$...
osote on : www.tritonlabs.com

Ehdotin sitten hevnet kaupalle etta alkaisivat myymään noita ja ne sano että ne hommaa niitä ja voi olla että he saa niitä ehkä jo ennen syksyy..
Löysit Afterburnerin.

Ei ne Hevnetin hinnatkaan mitään kovin edullisia ole, mutta veikkaanpa etteivät edes ne kehtaa pyytää kahdeksaakymppiä moisen asentamisesta!
 
OK, nyt olen niitä 4 asentanut ja heitän tähän: Asentakaa nyt itse. Tuo nyt on niin helppo että kuka tahansa joskus kolvin nähnyt osaa sen kolvata. Jos perkele IGNssä tosiaan ovat sitä mieltä että se on vaikeaa niin jopa ovat kädettömiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
OK, nyt olen niitä 4 asentanut ja heitän tähän: Asentakaa nyt itse. Tuo nyt on niin helppo että kuka tahansa joskus kolvin nähnyt osaa sen kolvata. Jos perkele IGNssä tosiaan ovat sitä mieltä että se on vaikeaa niin jopa ovat kädettömiä.
Millaiset juotosvehkeet tarvitaan? Millaista tinaa olette käyttäneet? Ohjeet ovat kyllä helkutin simppelit.. Mites muuten Keiu, laitoitko niihin modaamiisi vehkeisiin myös ne valonvoimakkuuden säätimet?
 
Tietäisikö kukaan myisikö/asentaisi kukaan Afterburneria Tampereella. En viitsisi alkaa gba:ta lähettelemään. (Tosin minulla ei vielä gba:ta ole, mutta nopsaan sen tosta gigantista hakee hintaan 89.) Syy miksi minulla vielä ei gba:ta ole ollut on juuri liian tumma näyttö.
Mitään 80 en Afterburnerista ja asennuksesta maksa. 60 maksimi...
 
Oho! jäänyt tämä vähän huomiotta tämä ketju. No Game Houseen voi viedä ja siellä hoituu se Afterburnerin sinne pelipoikaan. Siis tampereella

En muuten kolvaile noita vaikka ensin meinasin koska voin luvata että Game Housessa saa laatutyötä koska mies on tehnyt elektroniikkahommia parikymmentävuotta ja myynyt pelejä miltei yhtä kauan. Ja opiskelu alkoi taas joten minun kolvini on nyt nurkassa ;P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Oho! jäänyt tämä vähän huomiotta tämä ketju. No Game Houseen voi viedä ja siellä hoituu se Afterburnerin sinne pelipoikaan. Siis tampereella

Missäköhän liikkeessä täällä pääkaupunkiseudulla onnistuisi moinen?
 
Ylös Bottom