Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aika hiljasta kaveripiirissä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pexi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pexi

New Member
Aika hiljasta kaveripiirissä nää useat viikot olleet. Kaverit pänttää kirjoituksiin, en oo nähny heitä useaan viikkoon:(
Nää viikot ovat olleet elämäni tylsimpiä viikkoja, en oo ollu ulkona, vaan himas telkun ääressä.

On ollu vähän orpofiilis, täs koneen ääressä kirjoitan turhia juttuja. Kaverit pänttää kuin maailmanloppu olisi tulossa, miksei ne ota vähän rennosti? käydä ulkona, ja rentoutuisi vähän.

Eilen soitin yhelle kaverille, se oli huonolla tuulella ja et tästä (opiskelusta)ei tuu mitään kun joku aina häiritsee sitä. Joten en viittiny häiritä ketään muita kavereita.

Mut kiitoksia PS2fin-lukijoille et pääsin jakamaan asioitani ja te olette olleet mulle kavereita! se todella piristää mieltäni! Kiitos!

Toivoisin et he pääsisi tästä hommasta ohi ja voisin kavereiden kaa jatkaa sitä vanhaa juttua taas:)

Itelläkin kirjoitukset pukkaa päälle, mutta ei se kyllä mikään syy ole ollut tapaamatta kavereita. Jotkut kyllä hautautuvat sinne kirjojensa taakse vähän liiankin tehokkaasti.
Itse luen aamupäivät niin jää iltapäivät ja illat vapaaksi. Kannattaa kyllä pyrkiä sen töllön äärestä ihmisten pariin, jos noin tylsältä tuntuu. Jos kaikki kaverit lukevat, niin ei uusia ihmisiäkään ole kuitenkaan mahdotonta löytää. Kunhan vaan saa jotain elämää ympärilleen niin se piristää kummasti. Menee vaikka kahvilaan istumaan.

Vähän kyllä sylettää, että Metal Gear Solid 2 ilmestyy juuri ennen kirjoituksien alkua.

Vai lukevat penteleet kirjoituksiin. Ei sellainen vetele. Itse luin aikoinani pelkästään ensimmäisen luokan maantiedon koonnat ja sen jälkeen loppui mielenkiinto. Vaan eipä tuo pahemmin haitannut: M:n paperit tuli silti ilman pinnistelyä. Kai se oli sitten vuonna -92 helpompaa, kun oli varaa jättää lukematta ja pystyi keskittymään syntisen elämän viettoon täydellä panoksella. Älä huoli, kyllä ne sieltä vielä järkiintyvät joskus...

Kyllähän se kannattaa lukea.
Kai siitä jotain apua on.
Sen maantiedon konnatkin tietää.

YO-tutkinto ei kylla takaa yhtaan osaamista. Taitaa nykyaan paasta ylialioppilaaksi arpomalla. Eihan ne osaa edes muuttaa Celsius asteita Fahrenheitiksi saatikka maarittaa suoran kulmakerrointa. Kylla on joillakin ihmisilla mennyt kolme vuotta hukkaan tai kai siella nykyaan voi neljakin vuotta maleksia. Kylla ylioppilaan pitaa perusasiat osata. Itse en ole ylioppilas, mutta minun tapauksessani siita ei ole ollut mitaan haittaa.

No ääkköset olisit ainakin oppinut lukiossa. Notta ne kuuluvat rakkaaseen kieleemme.

Lukiostahan ei valmistu mihinkään, se vain antaa valmiuksia pärjätä jatko-opiskeluissa. Itse en ole ainakaan havainnut omalla kohdallani mitään haittaa lukion käymisestä.

Ylös Bottom