Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Airblade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuBa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ainakin odotan kyseistä peliä. En sen julkaisu ajoista tiedä sen
tarkemmin. Koska minulle peli tulee hankittua jouluna.

No onhan ihan hyvä, että genreen saadaan jotain uutta. Alkaa noi thps mennä rahastuksen puolelle. Jos ei olisi muita kuin final fantasyja niin alkaisi tuo rpg puolikin kuihtua

Kävin hakemassa tänään, ja on aivan odotusten tasolla! Mutta nyt tarttisin apua:

Miten Industrial-kentän exittiin pääsee kun on tehnyt kaikki muut jutut? Olen yrittänyt hypätä siitä porrasrampista mutta se ei koskaan yllä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuBa
Kävin hakemassa tänään, ja on aivan odotusten tasolla! Mutta nyt tarttisin apua:

Miten Industrial-kentän exittiin pääsee kun on tehnyt kaikki muut jutut? Olen yrittänyt hypätä siitä porrasrampista mutta se ei koskaan yllä?
että on hyvä peli vai? onks grafiikka yhtä hyvää ku niissä videoissa(eiköhän).. onks niit temppui kuinkaki laajasti?

Mitähän tämä Dolby Digital -logo tekee Airbladen takakannessa?? Onko kenties välianimaatioissa 5.1 -äänet, vai itse pelissä? Sama homma Klonoa kakkosessakin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Mä ainakin odotan kyseistä peliä. En sen julkaisu ajoista tiedä sen
tarkemmin. Koska minulle peli tulee hankittua jouluna.

sama täällä ei väliä millo julkastaan ku jouluna sen saa kumminki

Tämä peli ei pompsahda ainakaan minun ostoslistaani! Mieluummin pidättäydyn Thps3:ssa! Airbladesta vain puuttuu se jokin!

En nyt kovin suuri fanaatikko ole tähän genreen vaikkakin joskus tekee mieli pistää TonyHawkia oikeen kunnolla..

Airblade demo on ihan jees.. vähän ehkä liian hidasta tai sitten olen tottunut nopeampaan TonyHawkiin.. jos jomman kumman ostan niin Tonyn puolelle meneepi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
En nyt kovin suuri fanaatikko ole tähän genreen vaikkakin joskus tekee mieli pistää TonyHawkia oikeen kunnolla..

Airblade demo on ihan jees.. vähän ehkä liian hidasta tai sitten olen tottunut nopeampaan TonyHawkiin.. jos jomman kumman ostan niin Tonyn puolelle meneepi..

Joo olin positiivisesti yllättynyt demon perusteella. Trick Style ei minuun iskenyt yhtään joten en tältäkään mitään suurempia odottanut. Kyllä täytyy myöntää että olisi todella hienoa saada tämä peli. THPS3:n julkaisu on kuitenkin niin lähellä, että ei taida rahatilanne antaa periksi. Damn.

Ylös Bottom