Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Airsoft

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tvaajasaari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tvaajasaari

New Member
ketkä teistä harrastaa kuulasotaa ja mitä aseita ja varusteita teillä on. Mulla on vain Beretta 92F ja n`Vader maski. Kauanko ootte harrastanut.

Oon harrastanu yli vuoden kissan kiusaamista tolla Berettakopiollani. Varusteita...hmm...rälläkkä-suojalasit ja pari tyhjää mehutölkkiä/vanhoja leluja :D

Minulla on scorpion Vz61, todella hyvä ase muuten, joitain suojalaseja rämiä pistooleita ja pelkuri isoveli ja vielä nössömpiä kavereita ammuttavana.En harrasta oikein enää.

Itellä on kovat pelit.

- Tokyo Marui Heckler & Koch Gewehr 3 A4, eli G3A4 (aeg)
- Tokyo Marui Glock 17 (spring)

Harrastanut n. 2,5 v. Kamaa on muutakin, aseita noi.

Porvari, korjaa linkki.
Mulla on HK USP kopio. En harratsa, ammuskele silloin tällöin vain kavereitani. Itse asiassa en edes tiennyt että noilla harrastellaan mitään suomessa.
Olen sen verran asehullu, että olen monasti meinannut ostaa tuollaisen MP5:n.

Soft ice

Kävin etsiskelemässä itselleni vähän vaatteita Foorumista ja samalla ostin jäätelökiskasta päärynän makuisen soft ice:n aidolla vohvelilla... Ai mutta nyt pitikin puhua air softista...

Niin, no Helsinkiläiset tietävät varmaan sen Nemesis Airsoftin kaupan Kaisaniemen metroasemalla. Itse olin kerran aikeissa ostaa sieltä hienon MPK-5:n (replikan), mutta myyjillä oli joku peli kesken: toinen heitteli noppaa ja kiljui ja toinen sanoi minulle, että voisinko tulla takaisin vartin päästä, kun heillä oli peli nyt siinä vaiheessa. Minä menin, enkä tullut enää ikinä takaisin. Ostin aseeseen varatuilla rahoilla housut - ja kalliit housut ostinkin!

___
[Nemesiksen linkki Frankille)

Re: Soft ice

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Itse olin kerran aikeissa ostaa sieltä hienon MPK-5:n (replikan), mutta myyjillä oli joku peli kesken: toinen heitteli noppaa ja kiljui ja toinen sanoi minulle, että voisinko tulla takaisin vartin päästä, kun heillä oli peli nyt siinä vaiheessa. Minä menin, enkä tullut enää ikinä takaisin. Ostin aseeseen varatuilla rahoilla housut - ja kalliit housut ostinkin!
Sillä kyllä niille näytit!

No,ajattelin,että kun Peliplaneetassakin on tällainen aihe,joka on saanut paljon keskustelua,niin teinpäs tännekkin tällaisen.Te,jotka softaatte,sanokaa kokemuksia,mielipiteitä,ja yleistä keskustelua tästä hienosta harrastuksesta :)

Vastaus: Airsoft

Jos nuo sähköaseet olisivat halvempia, voisi ostoa harkitakin. En aio maksaa satasia siitä että voi ampua kuulilla sarjaa. Joskus keväällä ostin kuitenkin tuollaisen P30-pistoolin Prismasta halpaan hintaan. Kiva lelu.

Oon softannu reilun vuoden melkeen puolitoista ja mulla on tällähetkellä:
-TM AK-47
-Siinä Hicu mutta hommaan 5midiä ja tetsarit
-Swat maski josta revitty pelkät ritilälasit
-Ja Jokamies maastopuku hommaan paremman :D

En harrasta, mutta Tokyo Maruin jousitoiminen H&K USP.40 löytyy. Pari-kolme tuhatta kuulaa on tullu roiskittua pitkin kyliä ja metsiä. Hyvin toimii edelleen. Kahdesti olen purkanut, puhdistanut, voidellut ja kasannut.

Pitkään olen jo katellut tota kaasukäyttöstä Maruin SOCOM .45:sta (ei siis Mk.23) valon ja vaimentimen kanssa. Lähinnä sen takia että kyseessä on Solid Snaken virallinen mutka... Ehkä joku päivä...

Ylös Bottom