Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alennusmyynnit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Onko kenelläkään hyviä alennusmyyntivihjeitä GBA-peleistä? Ts. mistä saisi tällä hetkellä Etelä-Suomen halvimmat GBA-pelit?

Gigantti kauppasi ainakin muutamaa artikkelia vain reilun parin sadan markan hintaan. Alkaa olla jo ihan inhimillistä, mutta suuret markkinat tavoitetaan vasta sitten, kun 200mk on GBA-pelin normaalihinta.

Uutisissa Tuurin kyläkaupan nokkamies kommentoi joulun jälkeistä alennusmyyntiä aika osuvasti:
"Vastoin ennakkosuunnitelmia tavaraa ei tarvitse myydä 70% alennuksella, koska kauppa käy kuumana muutenkin."
 
Kannattaa yleensä tilata pelit Playsta, jos omistaa Visan (tai tuntee jonkun). http://www.play247.com . Halvalla saa pelit, useimmat 299 markkaa. Toimitus kestää noin viikon.
 
Jaa-a. GBA-pelit saisivat toden totta karistta hivenen hintaansa. Menin torstaina olettamaani alennusmyyntiin, mutta Shaun Palmer´s Pro Snowboarder laihdutti kukkaroani 349,-.
Että joo.
 
Vastausten määrästä voisin päätellä, ettei Suomesta löydy edullisia tai edes kohtuullisen hintaisia GBA-pelejä. Harmi... Varmasti tällainen hintapolitiikka hiertää myös GBA:n myyntiä ja näin ollen koko GBA-markkinablokki kärsii ylihintaisuudesta.

Kuvitellaanpa että laitteen saisi n. 120 EURolla ja pelit noin 40 EURolla. En usko, että tappiota syntyisi lainkaan, vaan päinvastoin; Myyntiluvut ja -voitot olisivat takuulla suuremmat!

Ilmeisesti minunkin on nyt hankittava VISA ja suunnattava ulkomaisiin verkkokauppoihin..?
 
No enpä usko tuon Visan hankkimisen välttämättä olevan sen edullisempi ratkaisu.
Onhan Visassakin vuosimaksut, joka vie lompakon kulutuksen takaisin samalle tasolle.

Kestäkää. Kyllä ne pelit halpenevat...
 
Niinpä. Olen kuullut jo huhuja, että GBA-pelejä saa halvemmalla - ehkä jo kymmenen vuoden päästä!
But seriously folks...
 
Ei toi sikailkeä hinta ihan puhtaasti verojen takia piinaa meitä. Sanoisinpa että jos tuo hinnanlasku tulee tapahtumaan, niin uusien GBA-pelien ovh tulee putoamaan nykyisten GBC-pelien ovh:n (299;-) tasolle, joka kuulostaisi jo hyvälle alulle.
 
Hinnat

Taisin juuri lukea jostain hintojen pudotuksesta. GBA pelien hinnat tulevat putoamaan siihen 50 euron luokkaan, jopa alemmaas.
 
Re: Hinnat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ahojukka
Taisin juuri lukea jostain hintojen pudotuksesta. GBA pelien hinnat tulevat putoamaan siihen 50 euron luokkaan, jopa alemmaas.

No ihan hyvä uutinen sinänsä, mutta onko kukaan NÄHNYT itse henkilökohtaisesti alennettuja pelejä kauppojen hyllyillä?

- Esa
 
Re: Re: Hinnat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
No ihan hyvä uutinen sinänsä, mutta onko kukaan NÄHNYT itse henkilökohtaisesti alennettuja pelejä kauppojen hyllyillä?
- Esa
Kuten sanottua: joulun jälkeen Gigantissa Tony Hawk's Pro Skater 2 hintaan 229 Suomen markkaa. Juurikin sopiva hinta..
 
Re: Re: Hinnat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi


No ihan hyvä uutinen sinänsä, mutta onko kukaan NÄHNYT itse henkilökohtaisesti alennettuja pelejä kauppojen hyllyillä?

- Esa

En minä ainakaan. Kyllä alennuksen piti olla tulossa, mitä tapahtui? Katsoiko Nintendo myyntilukuja ja perui aikeensa? Ottavatko kaupat hunajaisen katteen koska pelit menevät vanhoillakin hinnoilla?
 
Ylös Bottom