Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aliens: Colonial Marines

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kibe

New Member
Tulee olee aika upee peli screenien perusteella. Ja ostin tossa lähiaikoina ton Aliens Dvd-legacy boxin missä on ne kaikki leffat ja siitä vasta tuli kauhee himo pelata jotain Aliens peliä. Itse odotan tätä peliä, että tulis kauppohin, mutta täältä vähän kyseisestä pelistä.

Itse olen kyseistä peliä odottanut viime syksystä lähtien. Sitten ihmettelin kun samat kuvat olivat gamespotissa kuukausi kaupalla. Syyksi selvisi se että EA pisti projektin joksikin aikaa jäihin. Heidän mielestään peli oli turhan monimutkainen, joten nyt pahoin pelkään että pelistä tulee pelkkää aivotonta räiskintää ihan kuin sellaista nyt ei olisi jo muutenkin tarppeksi markkinoilla. No mutta toivon parasta että ohjelmoijia olisi kuultu, kyllä niitäkin luulis potuttavan kun eka tekevät sellaista peliä mitä itsekin tykkää pelata ja sit tulee joku pomo ja sanoo et täähän on liian vaikee meijän Jamesille!:mad: Olihan muutamat lehdet kehuneet peliä aika virkistäväksi tapaukseksi fps-pelinä kun näkivät E3-messuilla.

Tämä oli ehdottomasti viime kevään kohokohtia, jonka jälkeen peli sitten katosi totaalisesti. Todella mukava nähdä, että projekti on vielä hengissä, mutta aivan yhtä hyvältä ei peli enää näyttänyt kuin viime vuonna. Toivottavasti tekijät osaavat hommansa, potentiaalia on runsaasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
Syyksi selvisi se että EA pisti projektin joksikin aikaa jäihin. Heidän mielestään peli oli turhan monimutkainen, joten nyt pahoin pelkään että pelistä tulee pelkkää aivotonta räiskintää ihan kuin sellaista nyt ei olisi jo muutenkin tarppeksi markkinoilla.

Ei jumalauta mitä ma$$market nuoleskelua.
EA:ta pitäisi rankaista ja kovaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Ei jumalauta mitä ma$$market nuoleskelua.
EA:ta pitäisi rankaista ja kovaa.

Täysin samaa mieltä!:( Miten joku yhtiö kuten EA voikin olla noin kunnianhimoton kun siltä tulee noita tasapaksuja pelejä jatkuvalla syötöllä, varmaankin haluavat vain tienata leipänsä ilman suurempia riskejä. Kyllähän räiskintä pelejä yleensä menee sen verran että aina hieman voittoa tulee. Pitää nyt vain toivoa että ohjelmoijat (en tiedä mikä tiimi kyseessä, eikös EA yleensä vain tuota pelit ja ulkopuoliset toteuttaa?) ovat saaneet tahtonsa läpi ja kauppoihin tulisi se peli mitä nyt olen 6kk ootellut. No onnex MOH ainakin tulee.

näin tosta pelistä videokuvaa niin se oli naurettava...alienit laahusti pitkin huoneita kuin vanhat mummot...toivottavasti toi asia ainakin korjataan...

Ylös Bottom