Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alle 150 :n vehje cd-soittimeksi

Muuten noi euro merkit ei näytä skulaavan täällä bbs:ssä, ainakaa mulla ei näy kun sellanen neliö sen kohalla.
 
Originally posted by Kibe
Muuten noi euro merkit ei näytä skulaavan täällä bbs:ssä, ainakaa mulla ei näy kun sellanen neliö sen kohalla.

Smmm... Syy voi olla, jos käytät Windows 95:sta, niin Euro merkit eivät näy. Sama juttu mulla, ei näy, mutta W95 käytän, joten mun teoria voi olla mahdollinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Smmm... Syy voi olla, jos käytät Windows 95:sta, niin Euro merkit eivät näy. Sama juttu mulla, ei näy, mutta W95 käytän, joten mun teoria voi olla mahdollinen.
Jep, näin on. W2000:ssa näkyy juurot ihan hyvin. Eiköhän Microsoftin sivulta löydy tohon joku päivitys.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: Eihän alle 150:llä nyt mitään ihan hifiä saa, mutta kannattasi varmaan käydä jossain liikkeessä kuuntelemassa vehkeitä (oma levy mukaan!). Tuskin toi Sony on tuon hintaluokan laitteista kuitenkaan huonoimmasta päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Eihän alle 150:llä nyt mitään ihan hifiä saa, mutta kannattasi varmaan käydä jossain liikkeessä kuuntelemassa vehkeitä (oma levy mukaan!).

Kuuntelemassa liikkeessä eri cd-soitinten välisiä eroavuuksia? Eroja ei kuule, mahdolliset erot löytyvät virheensiedosta (jos siitäkään).
 
tuon hintaluokan cd-soittimien erot taitaa rajoittua vain cd soittimen ominaisuuksiin.
siis mimmoset repeat, sekasoitto ja soittolista/ohjelmointi ominaisuudet niissä on.
ja toistaako se cd-r ja cd-rw levyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


Smmm... Syy voi olla, jos käytät Windows 95:sta, niin Euro merkit eivät näy. Sama juttu mulla, ei näy, mutta W95 käytän, joten mun teoria voi olla mahdollinen.

Sehan on selva puute! Kai ne saa helposti nakyviin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Sehan on selva puute! Kai ne saa helposti nakyviin?

Pahemmaksi puuttekksi laskisin ääkkösten puuttumisen. Ilmeisesti niitä ei saa edes helposti näkyviin.

Btw, mahtoiko WIN95:n ilmestyessä olla edes koko euro-merkkiä olemassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


Smmm... Syy voi olla, jos käytät Windows 95:sta, niin Euro merkit eivät näy. Sama juttu mulla, ei näy, mutta W95 käytän, joten mun teoria voi olla mahdollinen.


On mulla toi Win98;),pitää päivittää näköjään tää Win98.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban


Pahemmaksi puuttekksi laskisin kksten puuttumisen. Ilmeisesti niit ei saa edes helposti nkyviin.

Btw, mahtoiko WIN95:n ilmestyess olla edes koko euro-merkki olemassa?

Skandit saa kayttoon, jos haluaa.

Oli tai ei vuonna 95, mutta tayhan se saada siihen helposti paivittamalla? No ainahan Bill Gatesilta saa rahalla uuden 'entista' (paremman) kayttojarjestelman.
 
Originally posted by Shaban


Pahemmaksi puuttekksi laskisin ääkkösten puuttumisen. Ilmeisesti niitä ei saa edes helposti näkyviin.

Btw, mahtoiko WIN95:n ilmestyessä olla edes koko euro-merkkiä olemassa?

se on puute jos mikään!

Ei tainnu olla... Tuli varmaan siinä -98, -99 aikoihin. Et ei siitä voi valittaa MS:lle (En tarkoittanut, että Shaban olisi valittanut asiasta)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TT1
Kuuntelemassa liikkeessä eri cd-soitinten välisiä eroavuuksia? Eroja ei kuule, mahdolliset erot löytyvät virheensiedosta (jos siitäkään).
Siis tuossa ekassa viestissä oli linkkin Netista.comin sivulle, jossa oli Sonyn CD-radionauhuri ja niissä on varmaan muitakin eroja kuin virheensieto :p.
Ja kyllähän kultakorvat väittävät kuulevansa eroja pelkkien CD-soitintenkin välillä (puhumattakaan esim. kaiutinkaapeleista yms.)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Siis tuossa ekassa viestiss oli linkkin Netista.comin sivulle, jossa oli Sonyn CD-radionauhuri ja niiss on varmaan muitakin eroja kuin virheensieto :p.
Ja kyllhn kultakorvat vittvt kuulevansa eroja pelkkien CD-soitintenkin vlill (puhumattakaan esim. kaiutinkaapeleista yms.)...

Kaapeleiden valilla ei kylla periaatteessa eroja kuule, jos kaytossa on asianmukaiset kaapelit. Hyvilla kaiuttimilla ja vahvistimilla on mahdollista kuulla eroja cd-soittimien valilla. Kysyppa asiasta, vaikka Hifi-Lehden Erapuilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Kaapeleiden valilla ei kylla periaatteessa eroja kuule, jos kaytossa on asianmukaiset kaapelit. Hyvilla kaiuttimilla ja vahvistimilla on mahdollista kuulla eroja cd-soittimien valilla. Kysyppa asiasta, vaikka Hifi-Lehden Erapuilta.
Juu juu, Hifi tulee kotiin. Kunhan nyt taas vähän kärjistin, kun toiset ei muka kuule eroa edes 128kbps MP3:n ja CD:n välillä :rolleyes: .
 
Re: Alle 150 Û:n vehje cd-soittimeksi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub
Tlt lytyy varmasti asiantuntijoita niin on pakko kysy mik laite antaa eniten vastinetta rahalla ja mist sen saa, mihin hintaan?

Olisiko esim. tst mihinkn:
http://www.netista.com/cgi-bin/ncom...=6&kuvina=&brrfnbr=230435&ID=&news=&info=true

Jos mahdollista kannatta etsia netista laitteen tekniset tiedot ja tutkia minkalaisia ominaisuuksia esim. cd-soitin sisaltaa. Omassa kannettavassa JVC:ssa cd-ominaisuudet ovat minimaaliset.

Kyllahan noissa halvoissa on myos aanenlaadullisia eroja tyyliin erittain huono tai hyva.

Saantona noissa halvoissa voidaan pitaa, etta mita vahemman nappuloita sen parempi ja kestavampi laite on.

Kaytettavyys on ihan mukava selvittaa esim. menemalla johonkin liikkeeseen testaamaan laitetta. Osassa laitteista kaytettavyys on heikko. Kannattaa varmistaa, etta laitetta on helppo kayttaa ilman kaukosaadinta.

Toiset laitteet narmuuttavat cd-levyja.

Jos radiota kuuntelet niin kannattaa katsoa, etta kuuluvuus on moitteeton. Oman JVC:ni radio ei ole mitenkaan erikoinen ja osa kanavista kuuluu huonosti, vaikka antennia kaantaisi.

Kasettisoittimet noissa halvoissa laitteissa ovat kehnot. Jos sellaista viela tarvitsee niin kannattaa ostaa samantien kunnollinen soitin. Hinnat ovat tippuneet jo aika siedettavalle tasolle.

Laatu eroja noissa laitteissa on. Ainakin itsellani ensimmainen kappale oli susi eli ei toiminut. Toinen sitten toimi.

Tuolla rahalla saa ihan mukavan keittiosoittimen, mutta ei silla kylla mitaan kuuntelunautintoja saa. Noista laitteista ei kannata maksaa liikoja. 200 euroa maksimi.
 
Ylös Bottom