Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alone in the Dark (1992 - Infogrames)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Alone in the Dark (1992 - Infogrames)

Jaahas. Mielenkiintoista, että sama jannu on vääntänyt myös Little Big Adventuren. Alone in the Dark ja LBA on molemmat nimittäin jättänyt lähtemättömän vaikutuksen.

AITD toi artikkelin mukaan ison kasan rahaa. Paljonkohan toinen ja kolmas osa tuottivat ja millaisilla myyntimäärillä? Koska minulle 2 & 3 eivät maistuneet ollenkaan ja epäilen, että moni muukin oli samoilla linjoilla.

Ykkönen oli legenda ja klassikko. Seuraavat osat oli pakkopullaa ja niin huonoja, että pelaaminen loppui heti lähtökuoppiin. Enkä ihmettele, kun nyt saa lukea itse maestron joutuneen lähtemään.

Saako ykköstä helposti Macille? Olisi hauska kokeilla. Joskus ziljoona vuotta sitten muistan kokeilleeni peliä jossain..

Taitaa olla ihan yleisesti saatavilla Abandonwarena. Ilmainen DosBox alle ja kyllä luistaa....

....kunnes peli alkaa :D Grafiikka on mitä on ja pelimekaniikka ja kontrollit on niin jäykät, että melkein parempi pitää kullatut muistot kuin tärvellä ne pelaamalla...

On tässä tullut veresteltyä enemmänkin vanhoja pelimuistoja, mutta en minä yksinkertaisesti niitä pelejä pysty enää pelaamaan. Pikatestit on ok, mutta että pitäisi ihan alkaa pelaamaan... no can do :(

Eipä ole tullut vastaan englanninkielistä versiota tuosta pc:lle. Jos jostain löytyy abandonwarena englanninkielinen versio niin kertokaa.

Ylös Bottom