Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alone in the Dark: The New Nightmare

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Onko kukaan pelannut?

Eilen vihdoin sain pelin koneeseeni, hyllyllä se on jo kuukausia maannut. Ja hyvänen aika miten pelottava peli onkaan! Täysin pimeä huone, kuulokkeet täysillä päässä ja eikun menoksi! Pelästyin ensimmäisen puolen tunnin aikana kahdesti niin pahasti että lopetin pelaamisen kesken! Eihän mun pumppu kaikkea kestä!!

Peli vaikuttaa todella nerokkaalle kauhu-pelästys-pelille. Grafiikka on uskomattoman hienoa ja äänet+musiikit tunnelmallisia. Ens yönä saa tyttöni valvoa ja pelata mukana, muuten en uskalla... :eek:

Itse aloitin eilen, olisi jäänyt ilman Tonpan viestiä pelaamatta kokonaan. Kerrassaan hienoa grafiikkaa ja hyvä tunnelma. Pelissä lienee myös jälleenpelaamisarvoa, koska tarinat ovan hahmosta riippuen erilaiset. Kontrollit eivät ole ihan parhaasta päästä, mutta ulkoasu ja tunnelma ovat ihan ykkösluokkaa. Refleksit ja sydän täytyy olla kunnossa ulvovien koirien hyökätessä heti alussa. Meidän koira pelästyi huutoa, ammuskelua, koirien haukuntaa ja salamointia niin, että tuli kyyhöttämään jalkojen juureen turvaan. Oli lopetettava pelaaminen sillä kertaa. Kieltämättä minulla oli stereot aika isolla, kun piti kuunnella "tunnelmaa" ;)

Hieno peli, vaikka olenkin vasta ihan alussa. Kannattaa kokeilla.

-=Pacdam=-

Alone in the Dark on kyllä yksi DC:n huippupeleistä ja olenkin aina maininnut sen kaikissa DC:n huippupeli listoissa!

On yksi pikku fiba mikä AITD:ssa nyppii ja pahasti. Se on nimittäin uudelleensyntyvät zombiet. Menee huoneeseen käytävältä, tappaa zombit, tulee takaisin käytävälle ja samat zombiet on taas kurkussa kiinni örveltämässä....ja ettei olisi jo tarpeeksi vihainen, niin revolveristakin menee kokonainen 1(!) lipas/rulla luoteja YHTEEN zombiin! ei herranjumala mikä keksintö...

jos tuo ei haittaa niin AITD:tä voisi melkein sanoa parhaimmaksi DC:n peliksi.

Ylös Bottom