Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alone In The Dark

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jooseppi

New Member
Tämänkaltainen peli on wiille tulossa. Jonkinlainen toiminta/seikkailupeli. X0 versio näyttää ihan pirun komeelta mutta Wii-versio taitaa olla ps2-porttaus. No, jokatapauksessa peli on sieltä paremmasta päästä porttauksia ja ihan mielenkiintoinen lisä Wii-valikoimaan.

Täältä löydät pelin kotisivut. Jos joku on törmännyt videopätkään Wii-versiosta niin linkitätkö sen tänne?

Vastaus: Alone In The Dark

Enpä ole onnistunut törmäämään yhtään ps2/wii videoihin, mutta tuskin olen menettänytkään mitään. Mitä nyt olen vertaillut X0/PS3 versioita Wii/PS2 versioihin, niin näyttäähän nuo Wii/PS2 versiot ihan hirveältä.

Tässä pientä vertailua:

Wii: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/834/834686/alone-in-the-dark-20071113070507632_640w.jpg
X0: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/846/846911/alone-in-the-dark-20080122023252233_640w.jpg

Eiköhän tämä X0:lle tule ostettua, jos sillekään (uusimmat gameplay videot olivat melkoinen pettymys...)

Enpä ole onnistunut törmäämään yhtään ps2/wii videoihin, mutta tuskin olen menettänytkään mitään. Mitä nyt olen vertaillut X0/PS3 versioita Wii/PS2 versioihin, niin näyttäähän nuo Wii/PS2 versiot ihan hirveältä.

Tässä pientä vertailua:

Wii: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/834/834686/alone-in-the-dark-20071113070507632_640w.jpg
X0: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/846/846911/alone-in-the-dark-20080122023252233_640w.jpg

Eiköhän tämä X0:lle tule ostettua, jos sillekään (uusimmat gameplay videot olivat melkoinen pettymys...)

Ei noista kuvist mitään johtopäätöksiä kannata vetää. Hirvee laatu.

Joku videonpätkä ois aika soolia :rolleyes:

Jep, tässähän se videonpätkä sitten on. Mielenkiinto peliä kohtaan nousi kyllä ihan uudelle tasolle tämän videon takia.

Ign:n hands onin löydät täältä. Atari ymppää wii-kontrollit koko peliin, ja alkutuntumien perusteella homma toimii hyvin. Muun muuassa melee taistelussa on monta erilaista lyöntiä riippuen sinun tekemästä liikkeestä. Kuulostaa hyvälle, sillä nykyään pelintekijät ovat oppineet jo tekemään toimivat kontrollit. Juonikin taitaa olla ihan jees.

Jokainen konsoli vahvuuksillaan, x0-versio on kaunis ja tässä toivottavasti on loistavat kontrollit. Jokatapauksessa odotan tältä peliltä melko paljon, konsolilla kuin konsolilla. :)

Itsekkin olen peliä kyllä katsellut, mutta ei taida Atarin enään hirveän laadukkaita pelejä tehdä toivotaan että tämä on poikkeus.

tän kyllä taitaa joutua hankkimaan wiille eikä ps3:lle :cool: näyttää aika helvetin hyvältä

eikös julkasu ollu ensi viikon perjantaina? Uutisissa oli joku aika sitten Collectors edition tms jossa oli kaikkea krääsää matkassa. Se pitää saada. mitähän tuo maksanee?

Jumantsuikka että näytti hyvältä tuo traileri! Toivottavasti on onnistunu peli.

Arvostelu tulossa lähitulevaisuudessa. Hyvin epätasainen ja keskeneräisen oloinen joka suhteessa (paitsi hienon musiikin osalta), mutta pidemmälle pelattuaan muuttunut kiinnostavammaksi.

Huh, edes jotain hyvää. Jotenkin haluisin vaan tän onnistuvan mut jo tulleet arvostelut ei oikeen oo samoilla linjoilla.

Ei oikein vakuuta arvostelujen perusteella...juuri sain eilen RE4:n läpäistyä, ja se kyllä asetti riman sen verran korkealle että taitaa tämä jäädä väliin....

On ihan mielenkiintoinen peli kyllä, vaikka vasta alussa olenkin, kaikenlisäksi olen jo ehtinyt jumiutua yhteen kohtaan enkä toistaiseksi pääse eteenpäin.

Hetken pyöriskeltyä kyllä varmasti löytyy ratkaisu ongelmaan.

Pelimekaniikka on mielenkiintoinen, ei ole ihan samalainen mitä Resident Evil 4:ssa, mutta joitain yhtäläisyyksiä löytyy kyllä. Liikkuminen alussa on hieman hakemista, mutta kun systeemin oppii niin pelaaminen tuntuu hyvältä. Alun perusteella juonikin tuntuu mielenkiintoiselta ja uskoisin että se jatkuu hyvänä läpi pelin.

Ylös Bottom