Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alter Egot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Millä hahmoilla pelaatte eniten VF4:aa ja Tekkeniä?

Tekken Tag Tournamentissa oma suosikkini on ehdottomasti Jin, joka on kyllä aika "broken" ukko. Monen mielestä liian hyvä.

VF4-hahmoista suosin eniten Jackya ja Kagea. Kagen ukemeita on vaan niin inhottava tehdä DualShockilla..

Ne harvat kerrat kun oon VF4:sta pelannu, niin oon käyttäny Lionii. Olispa noissa 3d mätkinnöissä Geesen tasosii hahmoja...

No joo mä olen Tekkeneissä melkeenpä kaikki ruokainen eli Tekken 4:ssa oon harjoitellut kaikilla ja yleisin peli muoto mulla on 8 ukon team battle randomilla ultra hardilla. Mutta jos suosikit pitää valita niin niitä on ehdottomasti Forest/Marshall Law, Bryan Fury, Paul Phoenix ja varmaankin Yoshi. Ei mulla oikeestaan yhtää heikkoo hahmoo oo, mutta tietty noi uudet hahmot siis Steve Fox ja Graig Marduk ei ole vielä ihan Master tasolla varmaa, mutta harjoitushan tekee mestarin. Joo mulla löytyy myös toi VF4:kin ja siinä tuli oikeestaa vaa pelattua kahella hahmolla eli Jackyllä ja oliko se Shun se vanha pappa. Iha mukavia hahmoja. :p

Vaikka kysyttiinkiin tekkeniä ja vf4:sta, niin lisätään vielä Siegfried ja Cervantes Soul Caliburissa.

Vannoutunut Tekkenille kun olen, niin en ole VF:ään koskenutkaan ;P
No mutta, Tekken 3:ssa Jin ja King. Eniten Jin tietysti koska olin sillä voittamaton.
Tekken Tagissa parina oli A. King ja King, Team Korea tai Jin & Heihachi.
Tekken 4:ssa Hwoarang, Lee, King, Kazuya (Geez the list just goes on), Jin ja Julia.
Jin on T4:ssa hyvin vahva liikkeidensä takia, mutta ei mikään ylivoimainen niinkuin toiset väittävät.

Jin Kazama on ollut kuitenkin suosikkini T3:sta lähtien :P

Tekken 4:sta pelaan eniten Hwoarangilla ja Eddyllä, kuten entomokin.

Kohtalaista peliä saan aikaiseksi Kazuyalla, Leellä, Lingillä ja Yoshimitsulla.

tekkenistä pysyttelen hyvin kaukana, mutta VF4:ää oon tahkonnut pääasiassa Akiralla ja Aoilla.
Onko muuten SC2:ssa vielä Lizard Man mukana?

Ylös Bottom