Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alustava äänestys S.V.E.R. -peli-illoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traject0ry
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Traject0ry

Member
Eli ajatuksena olisi pelata YHTENÄ iltana viikossa isommalla joukolla. Tähän äänestykseen vois vastailla ne joita hotsittais puolijoukkueen voimin vääntää MAGia harvakseltaan. Ne jotka pelaa joka ilta (Spitti ja kumppanit) voivat halutessaan ruksia ehdotuksen vaikka se ei tarpeen olekaan. Tarkoitus ei ole tappaa jokailtaista harrastetta vaan innostaa pelin parista harhautuneita yhteismättöihin KFS/KFP sekakokoonpanoissa.

Ruksatkaa äänestykseen kaikki sopivat vaihtoehdot.

Vastaus: Alustava äänestys S.V.E.R. -peli-illoista

Tasaisesti näyttää jakautuvan, joten mennee kolikon heittämiseksi. Toivottavasti ilta saadaan, sillä itse en enää jaksa pelailla MAGia ilman hyvää ryhmää. "Hyvällä" tarkoitan kommunikoivaa, tiimin etua ajattelevaa suomi-porukkaa.

Aika moni ruksii useampaa päivää ja sehän on vaan hieno juttu. Kolikko on ihan passeli jos suurimmalle osalle passaa melkein mikä vaan ilta. Todennäköisesti homma menee about seuraavasti:
Pelipäiviksi valitaan kaksi suosituinta vaihtoehtoa (olkoot A ja B). Parillisina viikkoina mennään pelipäivällä A ja parittomalla viikolla päivällä B (jolloin ne joille A ei sitten käynytkään pääsevät mukaan joka toinen viikko). Toki käy niin, että osalle porukkaa ei passaa kumpikaan vaihtoehto (harkat, työt, lapsenvahdinta jne.) jolloin yhteydenotto hommaa koordinoiviin ja pelipäivä organisoidaan sitten sopivana ajankohtana "ylimääräisenä" aktiviteettina. Sellaista vois olla noin kerran kuussa tjsp.

Tärkeää on, että kaikki ne jotka pelaavat ahkerasti eivät moisesta jalosta taipumuksesta luovu. Edelleen korostan tämän järjestelyn & tulevan kutsun olevan ensisijaisesti niille jotka pelailevat harvakseltaan ja eivät tahdo päästä/ehtiä järkevänkokoisiin grouppeihin. Mitä tulee pelaajien laatuun niin satunnaisesti pelaileva väki sitä tuskin valtavasti nostaa, eikä ole tarkoituskaan. Kun vaan saadaan paljon sakkia liikkeelle ja hauskaa meininkiä kentälle niin kyllä se toiminta siitä pikkuhiljaa organisoituu.

-T

Mulle sopii mikä tahansa ilta, mutta vasta tossa syksymmällä.

Nyt ei kesällä oo yhtään peli-intoa.

Nyt ei kesällä oo yhtään peli-intoa.

Ketään ei pakoteta mutta kaikkia kannustetaan osallistumaan. Kuten jossain on sanottu on tuommoiset Nuffelit isoksi avuksi varjosodan kentillä. Ehkä jos nyt jonkun illan jaksat meidän kanssa hakata, kyllä niitä gewittereitäkin kesään mahtuu^^

-T

Itellä sama homma kuin Nufanilla, mutta jos joku tietty päivä niin yritän päästä kentälle.

Kunhan tämä alustava äänestys tuottaa järkevää tulosta (ens viikon alku?) alan laatia ohjelmaa loppukuulle ja Elokuulle. Energia on hiukan alhaalla, mutta jos joku jaksais jeesiä vois saada ihan hauskoja juttuja aikaan. Olis ihan kiva saada edes pari tai kolme iltaa aikaan silleesti että olis vanhoja ja uusiakin tuttuja liikkeellä edes parin matsin verran.

Itselle oli iso pettymys tuo Interdiction joten peli-into revitään sitten näistä omista projekteista.

-T

Jees. Kyllähän sitä tietenkin vois kattella jos saatais tosiaan joku kiinteä remuamispäivä, niin eiköhän sitä senverta saa itseään läpsittyä poskille, että alkaa taas liipasinsormea väpättämään.

On tosiaan hyvä, että joku viitsi tälläistä organisoida. Tässähän alkaa vanhat kunnon PC:n Ghost Recon 1 muistot tulla mieleen, kun oli kiinteät harkkapäivät ja siihen sitte klaanisodat vielä päälle. Sitä suorastaan odotti sitä hetkeä, että pääsi pelaamaan.

Hyvä tietää, että olen pelisuorituksillani ja läsnäolollani jäänyt edes jonkun mieleen. :)
Palaaminen taistelukentille alkaa houkuttaa entistä enemmän.

Nufanin ja Appuran linjoilla mennään. Syksyllä aktiivisemmin. Jos nyt samaan aikaan koneella näkyy niin kutsua tietenkin saa lähettää. Interdiction vielä hankkimatta ja testaamatta eikä kauheasti innostakaan mitä siitä kommentteja lukenut.

Vähän erikoiselta näyttää, että pe ja la olisi suosituimmat päivät, kun normaalisti on tuntunut kesän aikana noina päivinä olevan vähiten pelaajia. Itsellä ainakin tulee pientä taukoa magista matkan vuoksi(19.-23.7).

Vähän erikoiselta näyttää, että pe ja la olisi suosituimmat päivät, kun normaalisti on tuntunut kesän aikana noina päivinä olevan vähiten pelaajia. Itsellä ainakin tulee pientä taukoa magista matkan vuoksi(19.-23.7).

Ehkä juuri siksi väki haluaakin koordinoidusti kentälle. Jos lauantaina olis aikaa pelailla mutta servereillä on hintsusti tuttuja ei vältsii jaksa MAGittaa. Itse olen viikonloppuisin kiinni perheharrasteissa, mutta sen kerran kun olen päässyt käymään peleissä on kohtuu hiljaista ollut. Omastakin mielestä on viikolla väki enemmän liikkeellä ja perjantaina on väellä salee muutakin tekemistä vaikka etukäteen kysyttäessä pelaaminenkin kiinnostaa.

-T

Ja sunnuntai-iltaan saakka sopii vielä käydä äänestämässä. Sitten alan purkaan tätä vyyhteä ja laatimaan KFP/KFS:n rynnäkköpuolijoukkueen liikekannallepanoa.

-T

Moro vaan kaikille piiiiitkästä aikaa, MAG kiinnostaisi mutta kun tuo helle ja kesä vie sen verran ajatuksia muualle ettei ole päässyt PS3:n ääreen kuin käymään.
Oma lomakin alkaa vasta kohta joten sen jälkeen voisi parkkeerata konsolin ääreen useamminkin.
Helle tekee tosiaan aika tepposen kun pelihuoneen lämpötila alkaa nousta aika korkeaksi kun tykkikin puhaltaa kuumaa ilmaa huoneeseen ja kuutiota huoneessa ei ole paljon.

Mutta itse äänestykseen niin ainahan perheelliselle nuo pe/la illat ovat ne parhaimmat.

Mutta itse äänestykseen niin ainahan perheelliselle nuo pe/la illat ovat ne parhaimmat.

Köh, näin perheellisenä voin todeta että noi kaks on ne AINOAT illat jolloin ollaan reissussa/on ylimääräistä ohjelmaa eli ei pääse kentälle. Muutoin pelaan 21:00 jälkeen kun jälkikasvu on koisilla.

-T

Voittavat illat siis perjantai ja lauantai. Itse en pääse kumpanakaan joten jään tässä projektissa yleisesikuntaan. Kuluva viikko on itselle paha, ohjelmaa on lujasti. Teen mitä ehdin ja loppu jää pelaajien varaan, alustavasti kuitenkin sijoitan rynnäkköpuolijoukkueen ensimmäisen kenttäkomennuksen LAUANTAILLE 31. 7. 2010. Propagandaosasto valmistelee silmänruokaa ja laadin alustavan ohjeistuksen kuluvan viikon aikana. Työnimenä tällä tehostetun toiminnan operatiivisella jaksolla on "Vapauden Ukkonen". Aloitan threadin aiheesta kunhan ehdin...

-T

Olisiko kaksi eri päivää viikolle mahdoton ajatus, toinen päivä jollekin arkipäivälle. Nuo viikonloput kun ovat vähän mitä ovat.

Olisko paha, jos noi vakipäivät olisi yksi vkolopulle ja toinen tosiaan viikolle. Vkolopun voittaja olis toi eniten ääniä saanut ja arki-iltojen sankarointi tapahtuisi sitten eniten niiden joukosta ääniä saaneet. Peli-illat vuoroviikoin sitten noiden kesken.

Itse en sinänsä ota kantaa, kun pelaan kuitenkin joka ilta.

Propagandakone käy kuitenkin jo:
[video=youtube;SYjlisHj6EM]http://www.youtube.com/watch?v=SYjlisHj6EM[/video]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja minä kun olen ollut siinä uskossa,ettei lauantaisin kukaan magiä pelaa? Tai ainakin huomattavasti vähemmän kuin muina iltoina (klo 21->). Ainakin yksi arkipäivä peli-ilta olisi ihan jees.;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Korjataan yleisön pyynnöstä lauantaiksi ja keskiviikoksi (jee, pääsee itse mukaan^^). Ensimmäinen kokoontuminen kuitenkin lauantaina 31. 7. kuten ilmoitettu...

-T

Ylös Bottom