Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Amped 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No onhan tuo ok muttei enempää. Josset ole pelkästään live tuen takia ostamassa niin suosittelisin Transworld Snowboardingia.
 
Riippuu täysin siitä, kummasta pidät: korkeista ja tyylikkäistä ilmalennoista ja -tempuista vai realistisesta snoukkailusta valokuvaajien iloksi - ja myös, jotta etenet pelissä.

Vaikka Transworld onkin suomalainen peli, niin kannattaa myös katsastaa SSX 3.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Riippuu täysin siitä, kummasta pidät: korkeista ja tyylikkäistä ilmalennoista ja -tempuista vai realistisesta snoukkailusta valokuvaajien iloksi - ja myös, jotta etenet pelissä.

Vaikka Transworld onkin suomalainen peli, niin kannattaa myös katsastaa SSX 3.

Totta, olin unohtaa SSX3:n kokonaan. Eiköhän myönnetä silti että TWS on paljon hauskempi pelata kuin Amped 2 vaikka olisikin kiinnostunut tuollaisesta enemmän.
 
Itse kyllä pidin Amped 2:sta. Omistan myös TWS:n. En pistäisi kumpaakaan näistä toisen edelle, sillä molemmat ovat hyviä omalla tavallaan. Se riippuu siitä mistä pitää. Amped 2 on kuitenkin joka tapauksessa pitkäikäisempi, paljon haastavampi ja ehkä hieman monipuolisempi. TWS sen sijaan on kevyempää, mutta silti erittäin hyvää viihdettä. Sen parissa ei koskaan joudu puremaan hammasta siihen malliin kuin Amped 2:n parissa, jossa tietyt haasteet kirjaimellisesti raastavat hermoja. Mutta jos hieman realistisempaa snoukkaa haluaa ja pitää itsensä haastamisesta, en näe mitään syytä sille, miksei Amped 2 voisi olla myös erittäin viihdyttävä. Menkää sisinpäänne, niin tiedätte kumpi sopii paremmin luonteellenne. :)
 
Nyt olen pari päivää tätä ampedia pelannut, niin ei voi muuta sanoa kuin, että on aivan loistava peli! Aluksi kaikki tuntui vähän sekavalle (etenkin livessä), mutta kyllä sen siitä aika nopeasti oppi. Vieläkään en tosin tajua miten välillä livessä tokavikatkin vetelee tuplasti enemmän pisteitä, kuin mä :)

Tekeekö niillä sponsorien lahjottamilla tavaroilla oikeastaan mitään :D ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
itellä kaikki noi kolme peliä tws,amped 2 ja ssx3 ja ite harrastan lumilautailua aika paljonkin ja tähän asti pelannut vain tws:n ja ssx3:n tyylisiä yliluonnollisia snoukkapelejä mutta kun amped 2:sta koitin niin ei ole ollu enää intoa palata muihin. on se niin paljon hienompaa tehdä edes hiukan realistisia hyppyjä
 
Ylös Bottom