Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Änäri Liiga 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unikko

Member
Teen tänään liigan klo.17.00-18.00. Tänne voi ilmoo, niin tiedän kuinka monta otetaan mukaan. Ilmottelen tähän topicciin sit tunnukset.

Liiga tulee olemaan nopee. Jos ei pelaa, tulee kenkää. Pelataan jokaista vastaan 2 matsia. Pleijarit sit miten jengi vaikka äänestää 3:sta vai 5:stä?

Naamariin tulee myös yhteisö tästä liigasta.

Näillä mennään!!

liigan nimi: kivet suuhun
lyhenne: suu
salasana: ps3
pelaajien enimmäismäärä: 14
pelit:2
pleijarit:3
nhl säännöt

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Änäri Liiga 10

Määrittelisitkö "nopean" hieman tarkemmin? Pelit viikossa, parissa?
Voisin ilmoittatua mukaan. Sillä tuo toinen meni jo täyteen.

Määrittelisitkö "nopean" hieman tarkemmin? Pelit viikossa, parissa?

Riippuu osallistujamäärästä. Sanotaan nyt vaikka 12 pelaajalla pitäis olla kausi paketissa jo parissa viikossa. Ei se kenkä heti heilahda jos ei pelaa matsia/päivä. Mut jos on kaksi pelii jokaista vastaan, niin eihän tossa voi kauaa mennä.

Voisin liittyä. Ei ole vähään aikaan tullut 1vs1 pelejä pelattua, mutta lähdetään nyt kokeileen tuleeko siitä enää mitään.

Sori dude! Ehin laittaa pleijarit kolmesta. 11/14 vielä ehtii messiin. Oon täs nyt online ja ehdin hyvin pelaa.

Great. Liiga täynnä! Eilen olikin aika hyvin pelejä pelattu. Tänään taas illalla onlines.

Vaihdan tuon salasanan kun kerkiän. Jatkossa, jos joku lähtee ja tyhjälle paikalle haluaa joku muu, niin mielellään YV siitä.

En muista ketä vastaan pelasin eilen 2 peliä ja otin pataan kummastakin matsista. Kiitti hänelle hyvistä matseista. En kyl oo ite pelanu noin heikosti vähään aikaan =)

Monelta olen nyt kuullut, että mökkilomat jne pukkaa päälle. Hyvää lomaa ja palataan taas kun jengi kotiutuu.

Nyt mua alkaa kyllä pikkasen ottaan päähän että täällä tyypit lopettelee liigaa kesken. On meinaan tyhmää kun liiga ei edisty yhtään kun kokoajan tuleee vaan uusia tilalle.

Näin on. Pari pelii hävii putkeen ja sen jälkeen lopettaa. Salasana on muutettu.

Ylös Bottom