Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Anime-kaman tilaaminen netistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jim Profit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jim Profit

New Member
Eli onkos kellään kokemuksia kuinka ulkomailta tilataan anime-kamaa ilman luottokorttia? Eli kuinka maksu hoidetaan ja kuinka luotettavaa se on?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jim Profit
Eli onkos kellään kokemuksia kuinka ulkomailta tilataan anime-kamaa ilman luottokorttia? Eli kuinka maksu hoidetaan ja kuinka luotettavaa se on?
Mä oon tilannu tutulta ebay-myyjältä vuoden ajan. Erittäin luotettava jätkä jotka on myynyt mulle kamoja!
Mä oon ostanu aika paljon kamoja...dollarit käypää valuutta:D

Ebay on ihan hyvä mesta ostaa animeita....etsi sellaset myyjät jolla on "power seller" titteli, erittäin luotettavia....toimitukset nopeita!

Elikä tiedustele myyjän osoitetta ja lähetä sille rahat kirjeenä ja vo´ila:) anime lähimmässä postikonttorissasi!

Niin tässä vaiheessa varmaan pitäisi tarkentaa että tarkoitan ostamista ulkomaisilta yrityksiltä ja että oston kohteena ei ole dvd:t ja videot vaan julisteet yms oheiskama.. Kuinka esim. "money order" toimii ja millä varmuudella?

Suomessa on kaksi money order yritystä jotka tekee tollasia hommia: Forex hoitaa "MoneyGram" money order systeemia ja Hesan Stokkassa on "Western Union", ihan sama kuin Money Gram. Money Order on sellanen systeemi jolla voit lähettää rahaa jollekin henkilölle ihan minne vaan elikä nopea rahansiirtoa datamuodossa:)! täytä lappu vastaanottajan tietoineen ja sulle annetaan "salasana" ja salasanan annat vastaanottajalle. Ja vastaanottaja käy lähimmässä money order-liikkeessä ja voila...se sai rahat! ja animekrääsät on lähimmässä postikonttorissasi:D

ps. Western Union on kalliimpi kuin Money Gram:mad:

pss. käteisellä hoidetaan hommat

psss. toi money order hommeli toimii 100%sti!

Ylös Bottom