Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Aploodit APU-lehdelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wombut

Jäsen
heillä on lehdessään jopa 2 sivun arvostelu xboxista... tai oikestaan MS:sta

jokapatauksessa siinä on kuva
http://www.xboxaddict.com/products/image.php?Screen_ID=3197
jonka kuva tekstinä on "Xboxin lanseerauksen yhteydessä Microsoft luottaa erityisesti kolmeen peliin : Halo, Oddworld, sekä Project Gotham Racing, josta kuva on."

hahah toi kuva kyllä mistää PGR ole... ja itse en ainkaan ole koskaan pitäny oddworldia minään huippupelinä =)

luin tekstin loppuun ja pitää sanoa että ainakaan tekstin kirjoittaja ei kuulu xbox faneihin =)

tämä osui kumminkin silmään

"miten pitkäikäiseksi Xbox on suunitelut?"
"Olemme jo aloittaneet Xbox 2:n suunnitelun, Allard virnistää"

no eihän toi kenellekkään mikää ylläri ollu... ton pitäis ainakin osaltaan vahvistaa HomeStation-kieltämis uutista.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No eiköhän melkein kaikki aloita uuden konsolin suunnittelun heti kun vanha on julkastu... Oddworld muuten on ainakin mun ostoslistalla, sitten joskus kylläkin. :(

Siis ilmaisin itseni hiukan väärin... tarkoitin että mielestäni ne Xboxin "hype" pelit olivat Halo, DoA3 ja PGR.

oddworld varmasti onkin hyvä peli, itse en ole pelannut edellisiä osia joten en tiedä siitä mustasta huumorista jota siinä kuulema paljon viljellään ;)

No oon pelannut sen Halon mukana tulevan lyhyen Oddworld-demon pari-kolme kertaa läpi ja ihan hauskalta vaikutti, kyllä se pieru-huumori mua nauratti. :) Mut en ihan vielä ole innostunut ostamiseen asti....liikaa muita kiinnostavia pelejä ostotslistalla.

Niin siis oliko Apu-lehdessä WRECKLESin kuva mutta kuvatekstissä Gotham? lol.

Noh Katso-lehdessä oli "mielenkiintoinen" Britney Spears-uutinen, kuinka Britney-raukka on ihan masentunut kun poikaystävä Justin ei tee enää mitään muuta kuin pelaa Xboxilla! No toisaalta jos Britney vain antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa...:D

Ylös Bottom