Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua Everquest Ps2! (tunnuksen luominen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Warslayer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Warslayer

New Member
Kaikki on OK, kun yhdistän nettii se kyllä menee.. se updatee kaikki ne ja menee hyvin.. mutta kun mennään LOg in-valikkoon, niin tulee ongelmia. Menen Create User name. Täytän kaikki niinkuin pitääkin, jo monia monia kertoja, mutta aina sama vika: kun painan create account, se sanoo " User name created succedeed, please write these informations down..." blää blää bläää jotain semmosta. muutaman sekunnin päästä se häipyy ja tulee uusi kuvake: " your login failed, please go to create username option ." VAIKKA olen laittanut ne oikein jo useita kertoja. ja jos painan kahdesti tulee että username is already in use. Nooh, menen kirjoittamnaa usernamen ja paswordin ja painan Log in, mutta sanoo että acounttia ei ole vielä luotu. ELI pääONGELMA on siis että mihin minä pistän account activation key:n mikä on ohjekirjan kannessa? ohjeissa lukee että ikkuna ilmestyy, mihin sek irjoitetaan, heti tilin luonnin jälkee ( kun on painanut create account) mutta ei tule. Pyydän lähettäkää OHJEITA tai tarkasti tehty ohjeluettelo mitä tehdä vaihe vaiheelta. Sillä ohjevihkosen ohjeet ovat liian suoraviivaiset :D ......... Kiitos jo etukäteen!:cool:

Vastaus: Apua Everquest Ps2! (tunnuksen luominen)

En nyt äkkiseltään osaa neuvoa. Jos kukaan muu ei osaa mitään sanoa, niin kokeilen itse jossakin vaiheessa.

Muistelen että jossakin vaiheessa tuo koodi homma poistui ja pääsi 1kk pelaaman ilman koodiakin.

Joo.... Oli poistunut tai ei mutta kun siinä on kakasi sivua siin' create account valikossa; eka ne nimet ja user name ja PW. Sitten pitää painaa Continue ja tulee uusi aukeama. missä kysytään maata, mail osotetta mm. Tämän jälkeen kaikki OIKEIn täyttäen kerta toisensa jälkee tulee teksti: " username created succesfully.!" ja eikä aikaakaan kun se häipyy ja tulee uusi , "Your logging failed, please go to create username option ." VAIKKA ohjeissa sanotaan, että siihen pitäisi tulla laatikko mihin voi laittaa account keyn. ja tämän jälkeen, yritän kirjautua sisään Log in etusivulta mutta se sanoo ettei mulla oo viä tiliä. Eli joku on pielessä silti. Pyydän vieläkin vastauksia tähän kysymykseen. Siinä meni sitten kolmekymppii muuten hukkaa :(

Palatakseni Asiaan vielä...

JOS jollain on kyseinen peli ja osaa auttaa, tai tietää muuten vaan, Kertoisitko MSN messenger osoitteesi ( jos on?) niin olisi nopeampaa keskustella kyseisestä viasta.

Peli on suht. vanha. Onko mahdollista ettei serverit pyöri enää? :S

LUin myös Everquestin kotisivuilta että pitäisi kirjautua http://www.station.com ennen pelaamista. Koskeeko vain tietokone versiota?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Palatakseni Asiaan vielä...

Warslayer sanoi:
JOS jollain on kyseinen peli ja osaa auttaa, tai tietää muuten vaan, Kertoisitko MSN messenger osoitteesi ( jos on?) niin olisi nopeampaa keskustella kyseisestä viasta.

Peli on suht. vanha. Onko mahdollista ettei serverit pyöri enää? :S

LUin myös Everquestin kotisivuilta että pitäisi kirjautua http://www.station.com ennen pelaamista. Koskeeko vain tietokone versiota?

Just tätä pähkäilin ja muistelen että tosiaan nuolla pitää nykyisin ensin.

Eli lähde täältä liikkeelle:
http://everquestonlineadventures.station.sony.com/

Tuolla sitten kysyy tuota account activation keytä näköjään ainakin.

Edit: Ja kun pelin kautta yritin, niin samallalailla kuviot meni minulla kuten sinullakin.

......

Mistä tuolla se sen kysyy? menin Station sivun kautta tein siälä tilin mutkun sieltä kysyttää (Add Everquest kohdasta) sitä keytä oli kuulemma väärä.

Miksihän se valittaa että se on väärä kun siinä pääsivulla lukee otsikos Console games. Onkohan kyseinen sivu sama missä itse olit?

_Ja mistä siältä EQ kotisivuilta voi sen activation keyn laittaa?

JOO.... OOn meilannu ny kahelle EQ avustajalle: toinen ei oo vastannu 2 päivää ja toinen osote on väärä :S. Eli pitää turvautuu ainooseen apuun...

Mahdollista?

Toimiiko itselläsi tilin luominen mitenkään? ajattelin, jos Infoa ei löydy enkä itse osaa, voisitko tehdä minullle Accountin kertoa sen salasanan ja usernamen ja lähettäisit sen privana osoitteeseen elja-suhonen@hotmail.com? Vaihtaisin salasanat ja laittaisin maksut täältä käsin. Onko Mahdollista?

Vastaus: Mahdollista?

Warslayer sanoi:
Toimiiko itselläsi tilin luominen mitenkään? ajattelin, jos Infoa ei löydy enkä itse osaa, voisitko tehdä minullle Accountin kertoa sen salasanan ja usernamen ja lähettäisit sen privana osoitteeseen elja-suhonen@hotmail.com? Vaihtaisin salasanat ja laittaisin maksut täältä käsin. Onko Mahdollista?

Voinhan tuota yrittää tehdä ja jos sitten ei onnnistu. Niin käännytään Sonyn puoleen. Laitoin asiasta privaviestin.

Vastaus: ......

Warslayer sanoi:
Mistä tuolla se sen kysyy? menin Station sivun kautta tein siälä tilin mutkun sieltä kysyttää (Add Everquest kohdasta) sitä keytä oli kuulemma väärä.

Kokeile kohtaa Add EverQuest Online Adventures niin olet oikeassa pelissä. Ei siis pelkkä Add EverQuest.(tämän takia herjaa että väärä Account key)

Sitten tulee painike Activate New Account ja sen jälkeen pääset syöttämään tuon Account keyn ja homman pitäs pelittää.

Niin ja olihan pelisi uusi, ettei käytetty.

Joo on uusi.......

Lähetän kohtapuoliin privana ne jutut...

Ylös Bottom