Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua hd-kaapelin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yueyay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yueyay

New Member
Mulla on xbox360-konsoli ja 32" telkku resolla 1366 x 768.
Olen kytkenyt xboxin telkkuun scartilla, ja etsin nyt viisaampaa tapaa jolla saisi mahdollisimman hyvän kuvan, näyttää nimittäin aika kököltä nyt.
Microsoftilla on tietysti boxille oma hd-kaapeli, mutta onko muita ratkaisuja, eli halvempia? Käykö siis mikä tahansa hdmi-kaapeli tuohon (telkussa on hdmi-liitännät toki)?

Vastaus: Apua hd-kaapelin kanssa?

xbox 360 pitää sisällään mielestäni hdmi 1.2 versio. Omistan itse microsoftin oman kaapelin ja terävää kuvaa kyllä tulee. Samoin microsoftin kaapelin mukana tulee se ääni adapteri että saat optisella kaapelilla tai rca kaapelilla kotiteatterista äänet.

mutta palaten aiheeseen, itselläni ei käynyt sony bravian kotiteatterin mukana tullut hdmi kaapeli boxin kanssa yhteen. Veikkaan että kaapeli oli 1.1 versio ? en tiedä, mutta kuva välkkyi ja ei pysynyt paikallaan. Jännä sinänsä koska molemmat laitteet toimii omilla kaapeleillaan samassa telkkarissa.

sanoisin neuvoksi että tarkista että liittimet on kullatut, kaapeli on hyvin suojattu, ja versio numero on 1.2 tai 1.3. helpoimmalla (ja tod näk kalleimmalla) pääset microsoftin omalla kaapelilla. toimii ainakin varmasti.

Vastaus: Apua hd-kaapelin kanssa?

Kysymys:
Telkkuni tukee terävää kuvaa aina sinne 1080 i tai p (LG 32" HD Ready). Olen kytkenyt boksin siihen Eliten mukana tulleella komponenttikaapelilla. Onko HDMI:n tarjoama kuvanlaatu parempi kuin komponentin pelissä kuin pelissä, sillä minulla vain Chost Recon 2 tukee 1080:tä?
Komponentissa olen vetänyt äänen suoraan stereoihin sen RCA-liittimillä. Onnistuuko millään tai Microsoftin omalla HDMI:llä äänen vetäminen samalla tavalla suoraan stereoihin? Telkussa ei ole audio vaan AV-ulostulo, siksi ääni pitäisi saada jotenkin stereoihin, mutta se ei vissiin ole mahdollista liittää kuin vain kotiteatteriin tai vastaaviin kuulokkeisiin. Toistaiseksi kunnon tilaäänikuulokkeet on hakusessa, joten ääni pitäisi vielä saada stereoista ainakin jonkin aikaa.

Ylös Bottom