Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua JSRF.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksi1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Aleksi1

New Member
Olen kohdassa jossa se joku mustiinpukeutunut Beat:in näkönen hemmo tuli riehumaan jotain. Maalasin jo sen kaikki graffitit ja nyt en tiedä mitä pitäs tehdä. Kun menen beatin kanssa puhumaan Gum:ille niin se sanoo kyseisen mustiinpukeutuneen hiipparin olevan chuo streetillä. Kävin sielläkin jo, muttei mitään tapahdu. Mitä täytyy tehdä ennen kuin pääsee the site of tokyo line:een?

Tämä viesti voi vaikuttaa hieman sekavalta, mutta kirjoitin kiireessä. Jos joku ymmärsi mitä tarkoitan niin auttakaa ihmeessä :D

Jos muisti palvelee minua oikein, niin niitä tagejahan on sitten jokusessa paikassa (olisiko ollut jopa JOKAISESSA(???) megessä?). Tämän jälkeen taisi olla hippaleikin aika Pharao Parkissa, sieltä sitten pääset sinne Tokyo Lineen. Toivottavasti oli apua?

Kävin jo ihan jokaisessa paikassa eikä ole enää yhtään tagia jäljellä. Mutta voisinpas mennä uudestaan pharaoph park:iin...

Sun pitää eka nähä se chuo streetissä, sen jälkeen löydät sen pharaoh parkista siitä mistä mennää sinne Dino paikkaa ni siitä vierestä... sitä ennen vissiin piti siellä highway zerossa siellä alhaalla tiellä hakata se 1 liekkäri mummo....en oo varma mutta toivottavasti autto :(

Mistä löytää pharaoh parkin "secret Tapen"????

Eli tossahan se kymysys olikin :)

oon päässy pelin läpi ja saanu kaikki muut hahmot paitti pharaoh parkin ku en löydä sitä kasettii sieltä :mad:

where is it??

Ylös Bottom