Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua osto-ongelmaan!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konenaattori
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Konenaattori

New Member
Olisin nyt ostamassa PS3:sta ja haluaisin tietää saako PS3 40GB versiota enään mistään halvalla meinaan verkkokauppa.com, niin tuolta loppui jo 40GB versio ja se maksoi vain 389,90. Elikä tietäkö joku jotain paikkaa mistä saisi vielä tuon konsolin halvalla eikä täytyisi ostaa tuota 80GB kalliimpaa versiota? Kiitos etukäteen kaikista vastauksista! :)

Vastaus: Apua osto-ongelmaan!!!!

Olisin nyt ostamassa PS3:sta ja haluaisin tietää saako PS3 40GB versiota enään mistään halvalla meinaan verkkokauppa.com, niin tuolta loppui jo 40GB versio ja se maksoi vain 389,90. Elikä tietäkö joku jotain paikkaa mistä saisi vielä tuon konsolin halvalla eikä täytyisi ostaa tuota 80GB kalliimpaa versiota?
Hintaseurannasta saanee riittävän hyviä vihjeitä. Paras tarjous taitaa olla Capi-Onlinella tällä hetkellä.

tietääkö kukaan muu mitään muuta paikkaa mistä saisi halvalla eikä täytyisi tilata postin kautta?

Jotenkin tuntuu, ettei ulkomailta tilaaminen tule kuuloon, mutta tämän hetken luultavasti paras hinta on Amazonilla, kliks.

Tätäkin olisi varmaan voinut kysyä täällä.

Olisin nyt ostamassa PS3:sta ja haluaisin tietää saako PS3 40GB versiota enään mistään halvalla meinaan verkkokauppa.com, niin tuolta loppui jo 40GB versio ja se maksoi vain 389,90. Elikä tietäkö joku jotain paikkaa mistä saisi vielä tuon konsolin halvalla eikä täytyisi ostaa tuota 80GB kalliimpaa versiota? Kiitos etukäteen kaikista vastauksista!
:)

Eihän tuon 80 gb version pitäisi olla yhtään kaliimpi kuin 40 gb versionkaan?Näin minä olen ymmärtänyt.

Eihän tuon 80 gb version pitäisi olla yhtään kaliimpi kuin 40 gb versionkaan?Näin minä olen ymmärtänyt.

Kun tulee uusi malli, vanha malli yritetään tietenkin myydä mahdollisimman nopeasti alta pois -> oletettavasti vanhan mallin hintaa lasketaan.

Itse tilasin postikuluineen 80 Gb playstation hintaan 401 euroa amazonista....suosittelen.

Ylös Bottom