Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

apua passcard ongelmaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keekke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

keekke

New Member
Elikkäs, kun tämän passcard (the perfect flash card boot-up solution) laittaa kiinni ds liteen, niin alussa tulee näkyviin se normaali avaus animaatio, ja sitte sellainen passcard logo juttu siihen. Siitä pidemmälle sitten ei päästäkkään vaan molemmat ruudut menee mustaksi. Mitä tehdä?

Minulla on tuon passcardin lisäksi gba movie player sd ja sd muistikortti.

En kovin paljoa ole vielä kerennyt tähän perehtymään, joten varmaan aikalailla kädestä pitäen saisitte opastaa. Kiitos.

:confused:

Vastaus: apua passcard ongelmaan

Itse olen kuullut että tuosta ei saisi täällä puhua, mutta en ole aivan varma.
Onkohan NDS:lle ja DS Litelle omat versionsa.?

Mewwi sanoi:
Itse olen kuullut että tuosta ei saisi täällä puhua, mutta en ole aivan varma.
Onkohan NDS:lle ja DS Litelle omat versionsa.?

Eihän siinä mitään laitonta ole, eh? Itse en kyllä tiedä, epäilen vähän että toimisi GBA Movie Playerin kanssa, kun kerta ei käynnisty. Nimittäin Passcard kolmosta ei pidä, eikä voi edes asentaa. Minulla nimittäin on tuollainen. Sitä EI voi asentaa mitenkään. Laitetaan vaan koneeseen kiinni ja käynnistetään. Varmista nyt että se Movie Player on hyvin sisällä siellä koneessa. Ota pois, kokeile vaikka puhaltaa sinne (ei suositella, mutta itselläni toimii) ja pistä takaisin. Jos ei käynnisty, se ei toimi.

Kyllä tuo ite movie playeri toimii. Eli silloin kun tuo passcard ei ole kiinnitettynä niin kaikki pelittää kuten pitää, mutta kun passcard laitetaan kiinni niin ei pääse edes alkuvalikoihin, oli movie player paikallaan tai ei.

Koska sinulla on automaattinen pelin käynnistys päällä?
Edit: Jos on, niin ota se pois päältä ja valitse alkuvalikosta GBA peli. Sitten pitäisi toimia.
Vaikka eihän tuolla paljoa pysty mitään M2:ssa tekemään.

Jos on automaattinen, ota pois päältä ja valitse NINTENDO DS peli. Jos valitset GBA-pelin, Passcard 3:a ei edes käytetä . :D

Ei näy olevan juurikaan väliä onko automaattinen käynnistys tai ei. Onkohan tuo minun passcard susi vehe vai mitähän tässä tekisi. Mahtaneiskohan toimia jos kokeilisi toista passcardia?

Ärsyttääää. Muka piti toimia ku vaan tökkäsee sisään...

ColdSkull sanoi:
Jos on automaattinen, ota pois päältä ja valitse NINTENDO DS peli. Jos valitset GBA-pelin, Passcard 3:a ei edes käytetä . :D

Ku ei pääse edes valitsemaan ku jumittaa ennen sitä.

On poissa automaattinen.

Voisiko laitteessa olla jonkinlainen vika?
Ainakaan Passkey 2:n ei tuolla lailla tilttaa.

ColdSkull sanoi:
Se jumittaa siihen kohtaan kun se Nintendo DS logo tulee?

Ei aivan, vaan ds logo menee normaalisti ohi, jonka perään tulee passcard logo. Siihen jysähtää.

Eli ds lite tunnistaa että siinä on se passcard, mutta sitten jumittaa siihen.

Heh, tästähän tulee 1vs1 keskustelu. Vuorotellen viestejä. :)

Kolme mahdollisuutta:

1) Passcard 3 ei toimi GBA Movie Playerin kanssa. Todennäköisyys 89%

2) Movie Player ei ole kunnolla kiinni GBA slotissa. Tai sitten muistikortti ei ole kunnolla kiinni Movie Playerissa. Todennäköisyys 10%

3) Passcard 3 on hajalla. Todennäköisyys 1%, koska se tunnistaa sen ja se käynnistyy.

Siinä se.

ColdSkull sanoi:
Heh, tästähän tulee 1vs1 keskustelu. Vuorotellen viestejä. :)

Kolme mahdollisuutta:

1) Passcard 3 ei toimi GBA Movie Playerin kanssa. Todennäköisyys 89%

2) Movie Player ei ole kunnolla kiinni GBA slotissa. Tai sitten muistikortti ei ole kunnolla kiinni Movie Playerissa. Todennäköisyys 10%

3) Passcard 3 on hajalla. Todennäköisyys 1%, koska se tunnistaa sen ja se käynnistyy.

Siinä se.

Kyllä tuo movie player kunnolla siinä taitaapi olla, koska kun passcardia ei ole, niin movie player toimii.

En tiiä en. Saattaa sitte olla ettei tuo movie player oo yhteensopiva sen passcardin kanssa.

Ylös Bottom