Pistin tän viestin jo toiseen ketjuun mutta avaanpa uudella nimellä että selkenee tarkoitus ja mahdolliset auttajat löytävät.
toinen ketju sanoi:Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..
Oon tän jo X360 -ketjuun kirjottanu mutta tulin konsolin puolesta toisiin aatoksiin.
Olen siis tällä hetkellä täällä jenkeissä vaihto-oppilaana kesäkuuhun asti ja täällä on (kuten tunnettua) halvempaa joten oon aatellu Wiin hommata aluks täällä pelailtavaks kavereitten kans ja sit toisin Suomeen. Aluekoodit on kuulemma Wiin peleihin tulossa mutta voiko suomesta ostaa sit konsoliin liittyviä muita lisälaitteita esim. ohjaimia ja piuhoja?
Ja peleistä: Jos täältä nykyinen host-perheeni silloin tällöin lähettelee pelejä muutaman kerrallaan (en ole mikään himopelaaja joten pari-kolme uutta peliä vuodessa riittäisi), tulisiko hirveät tullimaksut?
Tulliin tuskin konsoli + jutut menisivät jos veisin ne käsimatkatavaroissa meren yli (näin tein elektroniikkani kanssa tänne tullessa), Wii kun kuulemma on aika pieni?
Eli: Olisiko kannattavaa ostaa täältä ja mitä suosittelisitte n. 350 euron pakettiin? (hintoja voi katsella esim. walmart.com tai circuitcity.com ja valuuttoja muunnella: http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.html ) Esim. perus Wii-konsolipaketti ilman pelejä maksaa $250 eli n. 195e + verot (6%)
Kiitos etukäteen ehdotuksista/vastauksista
-Vee the Mighty Polar Bear Wrestler