Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua! Xbox levisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr Evil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dr Evil

Active Member
Jeps eli olin saanut juuri avattua paketin joka sisälsi Usa-mallisen Xbox konsolin ja pelattua noin tunnin kunnes muuntaja räjähti, ja oikosulku tuhosi jotain Xboxista (todennäköisesti sulakkeen). Tietääkö kukaan miten saisin tuon toimimaan.

Aika hiljasta varmaan sen takuun kanssa, kun muuntaja oli virheellinen, eli täysin minun oma moka. No uusi on jo tulossa ja pitää katsoa jos tuon jossakin välissä saisi korjattua. Nihkeä homma kun odotin ensiksi kaksi viikkoa, että tuo lähti Kanadasta tulemaan, ja tulli sähläsi vielä tuon kanssa toiset kaksi viikkoa. Aika pitkä odotus tunnin pelaamisesta.

Jos muuntaja oli virheellinen (siis valmistusvirhe muuntajassa) ja olet ostanut sen lähiaikoina, niin sitten muuntajan sinulle myynyt liike saisi mielestäni korvata uuden muuntajan ja Xbox:n.

Näin ainakin meneteltiin minun kohdallani, kun tietokoneen viallinen virtalähde tuhosi cd-asemani.

Minulla kävi samalla tavalla (no okei..jäi muuntaja kerran välistä pois..ja poks :)).

Vein xboxin powerin korjaajalle->hän ei osannut korjata. Joten ostin siihen PAL powerin, nyt toimii aivan mainiosti, eikä tartte edes muuntajaa väliin.

Ylös Bottom