Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua Zelda wind wakeriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juihelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

juihelo

New Member
joo olen sielä kotisaarella oliko se nyt outset island tai jotain tuonne päin. siellä kallion päällä on se kivipää jota voi liikuttaa! kun menen sinne sisään ja menen jotain 30kerrosta alaspäin niin en sitte enää tiedä mitä tehdä.. näky tulevan 10kerroksen välein ne säteet että pääsee pois.. nyt ei tullu. siinä istuu semmonen norsun näköinen patsas kahden tulen välissä.. saiko sitä jotenki liikutettua? montako kerrosta mahtaa olla vielä alas matkaa? Toivottavasti joku ymmärsi ja tietää mitä pitäs tehdä.. olen pyörinyt sielä huoneessa pitkään.. KIITOS

Vastaus: Apua Zelda wind wakeriin

Pitää mennä toiseen niistä ympyröistä mitä on sen huoneen keskellä, ja tehdä se tuulen suunnan muutto-taika, olikos se nyt wind requiem. Sitten pitäis ilmestyä arkku josta saa triforce chartin tai jotain. Toivottavasti autto.

Onko siellä huoneessa Valokeilaa?
Minun muistaakseni ne norsun näköiset patsaat pystyi tuhoamaan Mirror shieldillä kun heijasti valon siihen patsaaseen...

osmo-1477 sanoi:
Mistä löytää niit Tri Force charttei????

Muistaakseni sen kartan saa tingleltä kun päästää sen vankilasta sielt kaupunkisaarelta jonka nimee en muista... Tullut nyt pelattua viikonloppu ja eilinen putkeen kun ollut kuumeessa ja räkätaudissa... Olin about niinku alussa peliä ja nyt on peli ties kuinka pitkällä. Triforceja 3 kerättynä ja master swordi täysissä voimissaan :).

Ylös Bottom