Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kemes
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kemes

New Member
Eilen meno oli railakasta, mutta nyt masentaa kun kämppä on kuin ydinsodan jäljiltä... Kuka tahtoo tulla siivoamaan? :(
Sattuuko tällaisia tilanteita kellekkään muulle?

Whoowee! Oli kyllä pirun hieno yö eilen.. Sun ois kandenu mennä ulos eikä jäädä sisälle kiusaamaan naapureita:D

Missäs porukat muuten juhli eilen?

Itse olin (teini kun vielä olen, pari vuotta ainakin) Tähtitorninmäellä ja kaivarissa. Ei ollut kovin jännää, sinne kerääntyy näköjään vuosi vuodelta nuorempaa porukkaa, varsinkin pikkutyttöjä. Ei yleensä kivaa katottavaa.
Oli tosin kiva nähdä tuttuja, kun kaveriporukat on hajaantunut eri lukioihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer

Ei ollut kovin jännää, sinne kerääntyy näköjään vuosi vuodelta nuorempaa porukkaa, varsinkin pikkutyttöjä. Ei yleensä kivaa katottavaa.
Valitettavan totta. Yhä nuorempia ja nuorempia...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Kotona ja raittiina. Päivä muiden joukossa, juhliminen ei hirveästi kiinnosta.

Minäkään en ole pahemmin juhlimisesta kiinnostunut. Kotona istuin, pelailin ja keskustelin messengerissä. Tyypillinen lauantai ilta.

Ensin omat lakkiaiset, sitten ongittiin kaverit boolimaljasta ja mentiin Tivoliin. Eipä tuo menovesi kyllä oikein maistunu, onneksi ei ollu yksin tai olis ruvennut vaan vituttaan järkyttävästi.

Samassa mestassa kun Lancer. Varsin mielenkiintoista välillä pistäytyä tuollaisissakin paikoissa. Tarinaa varmasti riittäisi myös "Kyllä hävettää..." -nimiseen ketjuun...

Siivoamisesta...

En ole siivonnut kotiani aikoihin. Aina kun se näyttää tarpeeksi siivottomalta soitan pikkusiskoni siivoamaan kotini. Häneltä se käy kätevästi noin parissa tunnissa ja jälkikin on puhtaampaa. Tietenkin perheenjäsen siivoojana on myös luotettava. Tosin joudun maksamaan 20e palkkion siitä, mutta laiskalle se on pientä verrattuna siivoamiseen mitä TODELLA inhoan. Vanhempani ovat moralisoineet minua ratkaisustani, mutta pikkusiskoni ikuisessa rahapulassaan ei valita.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Minäkään en ole pahemmin juhlimisesta kiinnostunut. Kotona istuin, pelailin ja keskustelin messengerissä. Tyypillinen lauantai ilta.
Tylsä kaveri :)

Ylös Bottom