Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja brandon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

brandon

New Member
Noniin, eli olen uusi tällä foorumilla ja en ole varma meneekö tämä oikeaan paikkaan mutta ongelmani on tämä.

Boxin olen jo omistanut vähän aikaa, mutta nyt tuli semmone fiilis että haluun liven. Katoin vähän noita "kytkemistapoja" ja ajattelin, että tää olisi hyvä keino: YouTube - Connect 2 Xbox Live With Laptop (WINDOWS 7) mutta mulla ei ole tota 'sharing' välilehteä....

Sitten katoin YouTube - Connect To Xbox Live With Windows 7 Alternative tämän. Tässä ongelmana on se, että ku mustaa/valitsen noi ja right clikkaan, ei tule mitään vaihtoehtoa siltaukselle/bridge connection. :(

Pystyisikö joku mitenkään auttamaan mitenkää :) ?

Vastaus: Apua !

Jos omistat jonkin kiinteän laajakaistan, niin suosittelen routerin hankkimista. Jos taas omistat mobiililaajakaistan, niin kannattaa hankkia 3G-router, joka jakaa yhteyden wlan-yhteytenä ja myös mahdollisesti ethernet-kaapelia pitkin.

Tuo jakaminen suoraan koneelta Boksille on hyvin tökkivää touhua ja toimii, jos toimii.
Win7-kokemusta ei tosin itselläni ole, mutta en usko, että yhtään paremmin toimii kuin Vistalla

Vastaus: Apua !

Kiitän nopeasta vastauksesta ^^

Muttajoo aattelin sitten hankkia ton xbox wlan adapterin vaikka onkin törky hintanen...

Ylös Bottom