Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apuja Ghost Recon Wildlands-faneilta?

Jiiäm

New Member
Hei!

Mikä peli mun pitäisi nyt hankkia?

-Ghost Recon Wildlands oli mielestäni huippu, maisemia myöten
-tykkään pelata yksin, en ryhmässä
-en voi sietää mitään zombiepelejä

Kiitos etukäteen.
 
Onko tällä Ghost Reconilla jotain edeltäjiä? Jotenkin näissä Tom Clancyn peleissä on hyvä tunnelma.
 
Onko tällä Ghost Reconilla jotain edeltäjiä? Jotenkin näissä Tom Clancyn peleissä on hyvä tunnelma.

On paljon vastaavia viime ja sitä edeltävältä sukupolveltakin, joskin Wildlands on sikäli erilainen kun siinä se avoin maailma ja aiemmat olleet enemmän putkessa. Molemmat tavat minusta toimii videopeleissä, itse en saa avoimesta maailmasta mitään erityisiä kiksejä. Nyt kun mietin olen tainnut pelata jokaisen Tom Clancy pelin poislukien Divisionit jotka on nimenomaan sitä ryhmäpelaamista ja itsekin tykkään nauttia yksinpelit keskenään. Ovat aina olleet "vähintäänkin ok" tasoa.

Splinter Cellit nyt ilman muuta kannattaa katsastaa, nehän on ihan eliittiä. Jos sulla olisi Xbox One X niin sen kanssa niitä voisit nautiskella jopa tämän päivän standardit täyttävässä 4K loistossa, mutta kyllä ne ihan alkuperäisenäkin toimii minusta edelleen.

Täällä lisää juttua wanhoista hyvistä peleistä jotka saaneet osakseen Xbox One X ehostusta.



Ainiin, yksi jokerikortti tulee vielä mieleen, Sniper Ghost Warrior 3 saattaisi kolista?
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on vain ps4. Mulle tuo avoin maailma oli jotenkin tosi hieno juttu. Joskus 15 vuotta sitten ostin PS3:n ja sillon veivasin splinter cellit ja ghost reconit läpi. Muistaisin, että niitä oli pirun monta.

Itse asiassa Rainbow Six noin vuonna -95 kolahti ensimmäisenä. Sen jälkeen Tom Clancyn nimi on ollu mulle laadun tae.
 
Ylös Bottom