Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arcade ohjain Xboxiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja upi73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

upi73

New Member
Onko Xboxin ohjaimissa aluekoodeja. Eli toimiiko esim. aasiasta hankittu ohjain euroopan boxeissa? Tällaisia tarttis muutaman kappaleen...ei vaan tuoda suomeen:(

http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=3018&PHPSESSID=dc6941b939c1e3c2a2df566e879c4766
 
Kyllä toimii aasiasta ostetut ohjaimet myös suomessa.
 
Laitetaanpas kysymys tähän threadiin. Eli mitä arcade ohjainta porukka käyttää boxissa? Itse olen tässä lähi tulevaisuudessa aikeissa hankkia moisen, mutta minkä? Lähinnä varteenotettavin suomesta saatava vaihtoehto olisi x-arcade, mutta tikku on erinäisillä foorumeilla maailmalla paljon parjattu joten en tiedä uskaltaisinko tuohon investoida? Huhuja/faktaa olen lukenut ohjaimen mm.lagituksesta peleissä, huonoista mikrokytkimistä, kopio napeista ja ties mistä. Ajattelin kuitenkin jos tuon ostaisi ja vaihtaisi joykan plus napit ja säätelisi vähän, niin homma toimisi kenties paremmin. Kokemuksia? Projektista tulisi kuitenkin hemmetin kallis ja luulisi, että tuohon hintaan saisi jo kunnon tikun! Enpä viitsisi alkaa rakentelemaankaan tikkua. Omistaako kukaan muuten custom made tikkua? Eikös tälläistä olisi mahdollista kenties tilatakin? Vaikka en olekaan mikään "mättömestari", niin olisi kumminkin kiva saada rahoilleen vastinetta.
 
No niin, päätin sitten tilata x-arcaden joka tänään saapui postiin. Nyt on kolmisen tuntia takana MvC2 sekä CvS2. Moovit tikulla lähtevät kivasti ja tuntuma on loistava! Mutta ongelmia paratiisissa sentään on. Pelattaessa on hahmo kolme-neljä kertaa jymähtänyt paikalleen(esim.alas)eikä tikku tai napit reagoi mitenkään vaikka miten painelisi. Ongelma poistuu kun käynnistän pelin uudestaan ja taas mennään jonkin aikaa huumassa kunnes "töks"! Sanomattakin selvää, että jokin kusee. Liitännät ovat kaikinpuolin kunnossa. Kenties sunnuntai kappale on sattunut kohdalle?:confused:
Joltain forumilta olen lukenut, että samankaltaisia ongelmia on ilmennyt myös muilla pelaajilla. Eikai tuossa muuta kun takuuseen vaan. Pitäisihän tuo elinikäinen olla.:p
Muuten värkki on:cool: suosittelen!
 
Ylös Bottom