Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armored Core 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Armored Core 4 [Hype]

Ilmestyy Japanissa 14.12. 8190 jenin (55€) hintalapulla.

Esim. marraskuussa ilmestyvä X360:n Dead or Alive Xtreme 2 maksaa yli 9000 jeniä.

Tänään tuli pelin Xbox 360 -painoksesta japanilainen kokeiluversio. Ensireaktio oli, että tämähän on samanlainen kuin PlayStation 1:llä: luistellaan mechillä ympäriinsä tuulispäänä ja ammutaan helikoptereita sun muita. Sitten efektit tulivat mukaan ja peli rupesi tuntumaan hemmetin siistiltä. Yksinkertaisista ympäristöistä huolimatta peliin on saatu näköä ja vauhtia (60 fps). Viimeistään auringon laskussa paistatteleva aavikko loksautti leuat paikoiltaan. Taistelin toista mechiä vastaan ja meinasin heittää veivini, kun unohduin katselemaan valaistusta, varjoja ja ilman väreilyä. Hiekkaankin painuivat jäljet ammuksista ja mecheistä.

Uponnee sarjan faneihin, mutta muille peli voi olla hieman turhan tekninen. :p

Hakkiz sanoi:
Meinasi unohtua: vähän laajemmin fiilareita testatuista tehtävistä. Vaikka kyseessä on Xbox 360 -versio, ominaisuudet ovat käytännössä samoja myös PS3:lla.
Japanilaisen PS3-version perusteella, Xbox 360-versio selättää sen ihan vain siitä syystä, ettei Xbox 360:n AC4 kärsi yhtä pahoista ruudunpäivitysongelmista. Periaatteessa PS3-versio pyörii kyllä 60fps, mutta käytännössä framerate tipahtaa aina jonnekin sinne 30fps tienoille, kun ruudulla on enemmän kuin kolme vihollista. Xbox 360 -version ruudunpäivitys pysyy paremmin siellä 60 kieppeillä. Se on tosin ymmärrettävää, sillä AC4 käyttää käsittääkseni Xbox 360:lle kehitetyn Chromehoundsin grafiikkamoottoria, ja onhan sitä siunattu myös muutaman kuukauden lisäkehitysajalla. Japanin AC4 PS3:lle oli kiirehditty julkaisupeli, jotta Sonyn koneella olisi edes ollut jotain muutakin Japanilaisia mahdollisesti kiinnostavia pelejä kuin vain Genji 2.

Tämän pelin hankinta on käynyt kyllä mielessä, vaikka IGN haukkuikin pelin, mutta gamespot taas antoi perinteisen AC arvosanan. Itse olen pitänyt sarjasta ja kaksi Ps2 peliä tästä omistankin, ja nämä molemmat ovat saaneet sitä seiskaa.

Onkohan tämä AC4 nyt sitten niin paska peli kuin IGN väittää vai kenties sitä normaalia keskiverto Armoder Corea jota Gamespot väittää. :s

Näistä kun moni ei ole saapunut eurooppaan niin ei ole viellä päässyt mm nettipelistä Ac sarjan kanssa nauttimaan, tämä tietääkseni sen sisältää Last ravenin tavoin.

Toisaalta Formula frontin voisi hommata Psp:lle tämän sijaan mikäli alkaa polttelemaan mecha räiskintä oikein olan takaa.

Viper7 sanoi:
Onkohan tämä AC4 nyt sitten niin paska peli kuin IGN väittää vai kenties sitä normaalia keskiverto Armoder Corea jota Gamespot väittää. :s

Demon perusteella itse toiminta on ihan hauskaa ja moniulotteista, mutta jos kaikki tehtävät ovat yhtä yksinkertaisia, ei peli kovin kauaa ainakaan yksinpelinä jaksa viehättää.

Hakkiz sanoi:
Demon perusteella itse toiminta on ihan hauskaa ja moniulotteista, mutta jos kaikki tehtävät ovat yhtä yksinkertaisia, ei peli kovin kauaa ainakaan yksinpelinä jaksa viehättää.

Anna kun arvaan, tuhoa kohde A, mene kohteeseen B, Tuhoa kohteet C,D ja F
Perinteistä Armored corea lisäksi tehtäviin tungetaan viellä taisteluja toisten AC pilottien välillä sekä yksittäisten kohteiden tuhoamista ennen kuin ne karkaavat.
Tuollaista on jo kaksi peliä tullut huidottua, moninpeli näissä on kuitenkin ollut aina lähes täyttä kultaa, tiedä sitten minkäslainen nettipeli sitten on.

Itse olen peleistä pitänyt oli sitten yksinpelinä tai moninpelinä, mutta tuo IGN:n todella huono arvosana kyllä vähän aristaa peliä kohtaan. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/930034.asp?q=Armored core tämä tosin puhuisi sen puolesta että peli olisi lähinnä Nextgen päivitys pelisarjaan.

kannattaa katsoa myös gametrailersin arvostelu, minä en enää muita ulkomaisia arvosteluja uskokaan.
noilla tuntuu aina arvostelut keskittyvän tärkeisiin asioihin.

Viper7 sanoi:
Anna kun arvaan, tuhoa kohde A, mene kohteeseen B, Tuhoa kohteet C,D ja F
Perinteistä Armored corea lisäksi tehtäviin tungetaan viellä taisteluja toisten AC pilottien välillä sekä yksittäisten kohteiden tuhoamista ennen kuin ne karkaavat.

Nappiin.

Nyt peliä pääsee kokeilemaan PlayStation 3:llakin, jos omistaa amerikkalaisen pelitunnuksen. Xbox 360:lta tuttu kolmen tehtävän demo on ladattavissa jenkki-Storessa. Demon valossa PS3-versio todellakin kärsii hieman enemmän ruudunpäivitysongelmista kuin 360-versio. Visuaalisesti pelit ovat samaa tasoa. Jostain kumman syystä PS3-demo on noin 200 megatavua suurempi kuin velipoikansa, vaikka siitä puuttuu eepillinen CG-introvideo. :confused:

Jeps, saman eron ruudunpäivityksessä huomasin itse. PS3-versiota pelaan kuitenkin mieluummin, koska siinä ei ole häiritseviä "tekovarjoja" , kuten XO:n versiossa.

Tuttua huttua kyllä. Ei oikein sytytä:(

karpaasi sanoi:
Jeps, saman eron ruudunpäivityksessä huomasin itse. PS3-versiota pelaan kuitenkin mieluummin, koska siinä ei ole häiritseviä "tekovarjoja" , kuten XO:n versiossa.

Tuttua huttua kyllä. Ei oikein sytytä:(

Tämähän on ollut AC pelien suurin ongelma kautta aikaen. Uusia osia tulee pilmin pimein ja grafiikka tietysti paranee, mutta itse peli ei koe mitään mullistavia muutoksia paitsi Nexuksessa nähty analogien hyödyntäminen ohjauksessa joka paransi pelisarjaa merkittävästi.

Pelien samankaltaisuus ei silti ole minulle ollut kamala ongelma, mutta IGN:n antama 5,9 arvosana ei ole edes AC kaavassa tuttua. Gamespot tosin antoi huomattavasti paremman joka on lähempänä AC sarjan normaaleja pisteitä.

Tuli Demoakin nyt sitten testattua, ja hieno pelihän tuo on, vaikka vähän ruudunpäivitys takkuili. Mutta hyllylle jää mikäli lopullisessa versiossa ei voi laittaa inverttiä päälle.

Tuo invert kun on sen verran tärkeä asia minulle tämän kaltaisissa peleissä että ilman invert tähtäys tyyliä pelin arvosana tippuu automaattisesti todella alas (noin 5 numeroa) ainakin kontrolli puolella sillä olen tuon normaalin tyylin kanssa kuin kännissä oleva kana.

Tuossa kun ei kamalasti tähtäimen korkeuden ja mataluuden kanssa voinut pelleillä. Mutta onnistuin silti läpäisemään jaksot "dificult" aluksella. (vikassa käytin sitä toisiksi viimeistä)

Hyvältä vaikutti mutta Invert on MUST

Oi oi nut on tripla postaus, mutta tämä BUMP nostaa tämän pelin taas ajankohtaiseksi kun tämähän julkaistiin/taan tässä hiljattain.

Mikäli joku on tämän hankkinut tai Konsolifinin moderaattorit on onnekkaana saaneet testi kappaleen.

(x360 versio on varmaan idenntinen joten kyseisen pelin xo omistajatkin saavat vastata)
Kysyn edelleen samaa johon olisi mukava saada vastaus, eli löytyykö tästä pelistä nyt mahdollisuus vaihtaa tuo tähtäys systeemi invert aimiksi? (eli siis jos painaa analogia alas nousee tähtäin ylös, jos ylös niin alas)

Tämä ominaisuus on pakko olla, muuten peli jää kaupan hyllylle >.<

Viper7 sanoi:
Mikäli joku on tämän hankkinut tai Konsolifinin moderaattorit on onnekkaana saaneet testi kappaleen.

(x360 versio on varmaan idenntinen joten kyseisen pelin xo omistajatkin saavat vastata)
Kysyn edelleen samaa johon olisi mukava saada vastaus, eli löytyykö tästä pelistä nyt mahdollisuus vaihtaa tuo tähtäys systeemi invert aimiksi?

Jokaisen näppäinkomennon voi muuttaa, joten myös tähtäyksen saa käännettyä päälaelleen.

Ylös Bottom