Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armored Core 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Armored Core 4

Loistavaa tätä olen etsinyt jo läpi internetin ja nyt voin rauhassa kyseiseen peliin kenties sijoittaakin. Fani olen erityisesti moninpelille ja yksinpelikin menee joten tiedän suht hyvin mitä olen ostamassa. Epäilen vain ettei kovin montaa pelaajaa tule tuolla kyseisen pelin nettipelissä olemaan.

[Edit] Nyt löytyy kyseinen peli minunkin hyllyltä, pakko sanoa että parempaan päin on ainakin kontrolli puolella ja toiminnan puolella menty rutkasti. tänään tosin meni puoli päivää kavereiden kanssa pelailuun ei moninpelistä mitään kummallista tullut kyllä kun noita aluksia olin tehnyt vain yhden, kaveri kun taas osaa lainkaan kevyille mechoilla taistella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oon melko pettynyt peliin... Odotin tältä jotain vastaavaa kuin PC puolella Mechwarriorit oli joskus, mutta tämä oli liian helppo ja vähän tylsä... Arvosteluissa on puhuttu vaikeista kontrolleista, mutta omasta mielestä kontrollit olivat padilla vähän liian helpot ja kaikkea tarvittavaa padeihin ei oltu saatu verrattuna pc:llä kun mechwarrioria pelaa...

Oon melko pettynyt peliin... Odotin tältä jotain vastaavaa kuin PC puolella Mechwarriorit oli joskus, mutta tämä oli liian helppo ja vähän tylsä... Arvosteluissa on puhuttu vaikeista kontrolleista, mutta omasta mielestä kontrollit olivat padilla vähän liian helpot ja kaikkea tarvittavaa padeihin ei oltu saatu verrattuna pc:llä kun mechwarrioria pelaa...

Noita kontrolleja on vähän laitettu massojen mieleen, vanhemmissa mechat kääntyivät hitaammin eikä mitään väistö boostia ollut. Omaan mieleen silti sopii nuo uudet kontrollit kyllä paremmin ja haastetta saa viimeistään olemalla mamoilematta vertical missileiden kanssa pomotaisteluissa ja vaikeustason ollessa hard.

Jos se ei riitä niin AC 4 answer ostoon ja japanilaisia ninja pilotteja vastaan pelaamaan :P

Ylös Bottom