Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Artikkelitoivomukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Loke

Leisure Suit Loke
Elikäs listatkaapa tähän aiheita, josta toivotte artikkeleita että tiedän, mitä lukijat haluavat lukea. Aloitan näiden hommien viemisen eteenpäin parin viikon sisällä, kun kiireeni loppuvat.

Originally posted by DeepBlue
DC:n nettiin vienti tietokoneen kautta.

Kannatan myös tätä aihetta. Itse yrittelin virittää verkkoa, mutta ilmeisesti DC:n modeemi ei toimi ilman linjalta tulevaa virtaa.

Netistähän löytyy ihan hyvääkin infoa tästä, ei ole nyt kyseistä linkkiä saatavilla. Tältä palstalta sen kuitenkin joskus löysin.

--
MNi

Originally posted by MNi

Kannatan myös tätä aihetta. Itse yrittelin virittää verkkoa, mutta ilmeisesti DC:n modeemi ei toimi ilman linjalta tulevaa virtaa.

Netistähän löytyy ihan hyvääkin infoa tästä, ei ole nyt kyseistä linkkiä saatavilla. Tältä palstalta sen kuitenkin joskus löysin.

--
MNi

Itseasiassa minä sain sen soittamaan win2k:n modeemille ihan blind dialina, mutta siitä eteenpäin sitten reitityksessä loppuivat eväät. Pitää koettaa tässä jonakin vapaana viikonloppuna säätää :)

Tiedoksi kaikille, että uusia artikkeleita alkaa tulemaan heti kunhan niiden kirjoittaminen sivuille vaan alkaa toimimaan!

(Loke huom, voisitko vastata privaviestiini!!!)

Äh juu, tiedoksi teillekin, että tapahtui ns. inhimillinen moka, joka oli minun yksinomaan. Ylläpitotyökalut eivät ole toimineet. Olen pahoillani. Saa ruoskia vaikka minua, toivottavasti käytätte kuitenkin vain Dreamcastin mukana tulleita osia rankaisemiseeni.

ps. Ettehän lyö minun ps2:n ohjaimen johdolla, ettehän... :P

Lupaan pyhästi korjata ongelman tänään illalla.

Ylös Bottom