Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arvostelutavat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Allu

New Member
Vaikkei konsolifin:n arvostelutyylejä välttämättä enää tässä vaiheessa ruveta vaihtamaan niin kysysn silti mikä on mielestänne paras arvostelu "taktiikka"? Musta se on sellainen jossa on sama 4 - 10 alue pisteissä, kuvien alla on kuva tekstit jossa kerrotaan vähän jotain kuvasta, lopussa on "plussaa ja miinusta" taulu. sellaisesta saa hyvin selvää ja kertoo pelistä tärkeydet tarakasti. Millainen olisi teidän mieleenne?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Vaikkei konsolifin:n arvostelutyylejä välttämättä enää tässä vaiheessa ruveta vaihtamaan niin kysysn silti mikä on mielestänne paras arvostelu "taktiikka"? Musta se on sellainen jossa on sama 4 - 10 alue pisteissä, kuvien alla on kuva tekstit jossa kerrotaan vähän jotain kuvasta, lopussa on "plussaa ja miinusta" taulu. sellaisesta saa hyvin selvää ja kertoo pelistä tärkeydet tarakasti. Millainen olisi teidän mieleenne?

Olemme tyylin aikanaan miettineet. Parannus ehdotuksia otamme tietysti mielellämme vastaan, mutta +/- listaa emme tule kuitenkaan tekemään. Emmekä kuviin laittamaan tekstejä.

Toisaalta nuo ovat ihan hyviä juttuja, mutta konsolifinin kävijäthän ovat fiksuja ja energisia. Joten täällä ei käy "laiskoja" ihmisiä, jotka eivät jaksaisi poimia oleellista asiaa tekstistä, ilman että ne annetaan +/- listassa. Vai mitä ;)

Sekä tietenkin kun olemme "harrastelijoita", niin kaikki tuollainen toisi lisää hommaa. Kun saittien nykyisessäkin ylläpitämisessä riittää tekemistä ihan kiitettävästi.

No noi plussat ja miinukset voi tsekata Pelitistä. Meillä on pakko lukea arvostelu :D

kuvatekstit olisi kyllä piristävä lisä muttei ollenkaan pakollinen, otatteko muuten itse kuvat vai revittekö valmiita jostain?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
kuvatekstit olisi kyllä piristävä lisä muttei ollenkaan pakollinen, otatteko muuten itse kuvat vai revittekö valmiita jostain?

Välillä otamme itse TV-kortilla. Mutta yleensä kuvat ovat pelin valmistajien lehdistölle jakelemia kuvia.

Ylös Bottom