Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed -peliapu [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed

Onkohan joku keksinyt miten tämän kuvassa näkyvän lipun saa haettua? Paikka on tuolla kaupunkien ulkopuolella oleva suurehko raunio josta on löytynyt paljon lippuja. Tuo kuvaan merkitty reitti ainakin johtaa kuolemaan :D
 
Vastaus: Assassin's Creed

peippo sanoi:
Onkohan joku keksinyt miten tämän kuvassa näkyvän lipun saa haettua? Paikka on tuolla kaupunkien ulkopuolella oleva suurehko raunio josta on löytynyt paljon lippuja. Tuo kuvaan merkitty reitti ainakin johtaa kuolemaan :D

Kyllä tuo mielestäni pitäisi saada ihan tuota reittiä. Vaatinee ledge grap taidon.
 
Vastaus: Assassin's Creed

nothing sanoi:
Kyllä tuo mielestäni pitäisi saada ihan tuota reittiä. Vaatinee ledge grap taidon.
Ahaa, täytyy palata siis paikalle pelin myöhemmässä vaiheessa. Kiitos.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Teddy sanoi:
Miten saan nuo kartat, vaatiiko rekkaamista jne....???

Kun laitoin tuon linkin, niin ne näky ilman et ois pitäny rekata ittensä sisään, mutta en tiiä miks nyt pitääkin olla rekisteröitynyt näköjään...:confused:

edit: Ne kartat on kait poistettu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed

Olen nyt murhannut joka kaupungista yhden jätkän, käynyt kaikki korkeat paikat läpi ja pelastanut siviilit. Miten pääsen muihin kaupungissa rajattuihin osiin???
 
Vastaus: Assassin's Creed

Sanrio sanoi:
Olen nyt murhannut joka kaupungista yhden jätkän, käynyt kaikki korkeat paikat läpi ja pelastanut siviilit. Miten pääsen muihin kaupungissa rajattuihin osiin???

Pelin edetessä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

samuel6 sanoi:
Tässä on yksi linkki karttoihin, en tiedä onko samat mitä olet linkittänyt mutta täältä löytyy...

http://www.the360forum.com/fps-action-discussions/21336-assassins-creed-flags-maps.html

Juuh, samat kartat nuo näyttääpi olevan. Itekin tossa tosiaan ihmettelin, kun aiemmin pääsin noihin [FIN]Scorpionin laittamiin karttoihin käsiksi, mutta nyt illalla se ei enää onnistunutkaan. Niin, ja suuret kiitokset uudesta linkistä karttoihin:).
 
Vastaus: Assassin's Creed

maagiset sanoi:
Juuh, samat kartat nuo näyttääpi olevan. Itekin tossa tosiaan ihmettelin, kun aiemmin pääsin noihin [FIN]Scorpionin laittamiin karttoihin käsiksi, mutta nyt illalla se ei enää onnistunutkaan. Niin, ja suuret kiitokset uudesta linkistä karttoihin:).

Olkaa hyvät vaan :) Vaikka vähän pieniä nuo kartat ovatkin niin mukavasti on liput ja vartijat niiden avulla löytyneet.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Olipas mahtava tarina pelillä. Muutenkin mahtava peli. Pakkohan ubin on tehtävä toinen osa prkl. Nyt kattoo onko pelillä uudestaanpeluu arvoa. Jos ei niin myyntiin menee.
 
Vastaus: Assassin's Creed

nothing sanoi:
No pitäsköhän hommata lisää tapettavaa? Käy vaikka pääjehule juttelemassa.

No siis kävin siellä alku linnassa missä on "päämaja" ja siellä ei ollut sitä jehua. Pitää kokeilla tänään että menen sinne yhteen kaupunkiin ja käyn juttelemassa siellä talolla sille jätkälle.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Jahas no meninkin yhteen kaupunkiin ja se ei ollut kuin kävellä sinne toiselle alueelle. Kartan sillä alueella ei näkynyt mitään merkkejä niin luulin sen olevan vieläkin lukittu.

Liian helppoa ollakseen totta. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Missäs mättää kun oon nyt memory block 4:ssa ja Damascossa. Joku Abu al Nuqqad olis kohteena mut ongelmana on ettei view pointeja ole jäljellä/ei ilmesty karttaan joten en pääse tekeen niitä tutkimuksia?
 
Vastaus: Assassin's Creed

Calimero sanoi:
Missäs mättää kun oon nyt memory block 4:ssa ja Damascossa. Joku Abu al Nuqqad olis kohteena mut ongelmana on ettei view pointeja ole jäljellä/ei ilmesty karttaan joten en pääse tekeen niitä tutkimuksia?

Ei ilmesty ei. Juoksentelet vain sille uudelle alueelle ja kiipeät korkeaan torniin, sen ensimmäisen view pointin löydettyäsi, tulee muutkin kartalle.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Calimero sanoi:
Missäs mättää kun oon nyt memory block 4:ssa ja Damascossa. Joku Abu al Nuqqad olis kohteena mut ongelmana on ettei view pointeja ole jäljellä/ei ilmesty karttaan joten en pääse tekeen niitä tutkimuksia?

Oletko mennyt kaupungissa jo uudelle alueelle? Silloin luulisi taas view pointejakin löytyvän. Ettei vain olisi sama ongelma kuin tossa viestiä ylempänä.

Edit: Olin hidas, Crono ehti ensin...
 
Ylös Bottom