Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

atari 2600 ja kumppanit

keräilijä124

New Member
Joo, mä päätin aloittaa tälläsen keskustelun atari 2600:sesta ja sen kavereista. Eli aluks mä kysyn: Omistaako
ketään teistä atarin tai jonkun muun alkuajan koneen, vaikka odysseyn?

Vastaus: atari 2600 ja kumppanit

No tokihan näitä vielä ihmisillä pyörii. Itse tosin sain ystävällisen kaverin lahjoittamana ensimmäisen 2600:n vasta äskettäin. Suurin osa mukana tulleista peleistä on aika hirveitä, oli käytössä sitten 80- tai 2000-luvun mittapuu. Yllättäen ihan perinteinen Pong eri variaatioina toimi parhaiten. Varsinkin paddle-mallisten ohjaimien kanssa tuntuma oli varmasti paras mitä voi saada.

Täytyy kuitenkin myöntää, että en näistä 70-luvun alkeellisista pelikoneista ole hirveän innostunut kun todellinen läpimurto konsoleissa ja kotimikroissa tapahtui heti seuraavalla vuosikymmenellä. Niille sentään tehtiin pelejä joita pystyy kevyesti pelaamaan nyt ja hamaan tulevaisuuteen.

Joo em mää sit tiiä haluks mä sulkee tätä.

Itse en kuitenkaan omista mittään amigaa tai Atarii.

No eikös se ole aika turha sitten asiasta täällä keskustella? Yleensä keskustelun aloittajallakin on sentään joku mielipide asiaan. Ellet ole sitten aikonut moista hankkia (mitä kyllä suuresti epäilen) ja kaipaat ostovinkkejä.

Ylös Bottom